Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

POSTelecom mai face un pas

17 Noiembrie 2004



POSTelecom, operatorul romano-chinez peste ale carui planuri de dezvoltare pluteste linistea, a anuntat incheierea unui Acord de Consultanta impreuna China United Telecommunications (China Unicom) si ZTE Corporation.


Acordul pare a fi un pas in vederea dezvoltarii retelei de comunicatii a POSTelecom insa oficialii celor trei companiilor amintite mai sus nu au oferit detalii suplimentare ci doar ca un un grup de specialisti ai China Unicom va fi prezent in Romania timp de un an. Aceasta echipa va lucra impreuna cu echipa POSTelecompentru gestionarea unor probleme legate de operarea si mentenanta retelei, strategia de afaceri, planificarea de marketing, pregatirea personalului si de identificarea strategiilor si politicilor potrivite desfasurarii optime a activitatii.


China Unicom este in momentul de fata singurul operator chinez care ofera toate tipurile de servicii de telecomunicatii, cu accent asupra serviciilor de telecomunicatii mobile, prin intermediul retelelor GSM si CDMA, IDD, DDD, servicii de comunicatii de date, Internet, VoIP si wireless. in luna mai 2004, numarul de abonati GSM si CDMA ai China Unicom depasea 100 de milioane, iar compania devenea astfel al treilea operator mondial GSM si al doilea operator CDMA din lume.


Acest acord succede unei intelegeri intre MCTI si ministerul similar chinez pentru consolidarea colaborarii in sectorul IT&C. Cert este ca alaturi de China United si ZTE (companii la care statul chinez este actionar) pe piata romaneasca de telecomunicatii activeaza si Huawei (companie privata) in timp ce despre o prezenta a IT-ului romanesc in China nu avem nici o informatie.


POSTelecom va fi prima retea NGN (New Generation Network) din Romania si va furniza de la servicii de telefonie fixa – servicii de voce, mai exact convorbiri nationale si internationale prin tehnologia VoIP, dar si cu valoare adaugata (apel in asteptare, devierea si restrictionarea apelurilor) – servicii VPN (retele virtuale private) si de acces la Internet (cu solutii adaptate cerintelor clientilor – dial-up, broadband, linii inchiriate), pana la servicii de transmisiuni de date. Clientii vor putea opta atat pentru serviciile furnizate prin abonamente, cat si pentru cartele preplatite. Piata tinta o constituie in principal utilizatorii urbani din sectorul rezidential. Pana acum planurile suna bine, asteptam si ofertele concrete.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite