Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Euroclinic tratează altfel viaţa

23 Martie 2009




Spre surprinderea mea, avem pacienţi din toată ţara. Şi cred că e vorba de următorul fenomen: oameni plecaţi în străinătate, cu familii încă în România, doresc să le ofere acestora un ajutor mai bun decât sistemul public. Au aflat că există un spital privat care le poate oferi soluţia de care au nevoie pentru familiile lor, iar acele persoane plecate în străinătate devin finanţatorii serviciilor medicale pentru aceşti oameni care se tratează la noi. Sunt mulţi români din ţară care au auzit de noi, fie de la televizor, fie de pe internet. Lipsa de continuitate din sistemul medical public din România împinge omul către sistemul privat.


Departamentul nostru de maternitate a fost bine valorizat şi produce în jur de 45% din veniturile spitalului. Între timp, s-a dezvoltat foarte mult latura de chirurgie generală, de chirurgie ginecologică, endocrină etc. Activitatea chirurgicală a prins-o din urmă pe cea de obstetrică, ajungând cam la acelaşi nivel în ultimele luni ale anului 2008.


Cum se prezintă balanţa dintre realizări şi procesele care aşteaptă să fie îmbunătăţite?

Am realizat în mare parte multe din cele ce mi-am propus. Sunt unele lucruri pe care nu le-am realizat încă, dar nu mă dau bătut. E vorba de documentul electronic medical care este visul şi dorinţa mea. Anul acesta îl vom avea. Până acum nu am avut platforma tehnică pentru a implementa această soluţie, nici pregătirea morală psihică a echipei care livrează şi gestionează actul medical, dar acum cred că am ajuns la punctul în care avem o echipă bine integrată, care cunoaşte că suntem aici ca să slujim pacientul. Echipa a trecut printr-o evoluţie şi a devenit nu numai un furnizor de servicii medicale, ci un cunoscător foarte bun a ceea ce înseamnă să livrezi servicii medicale de calitate, aşa cum şi le doreşte clientul. Dacă nu ştii să relaţionezi cu pacientul şi să-i înţelegi nevoile, pierzi. Esenţa principală a activităţii pe care o avem este să livrăm serviciile de înaltă calitate pe care pacientul se aşteaptă să le primească, şi chiar şi mai mult decât atât.


Este Euroclinic un proiect de succes?

Da. Gradul înalt de satisfacţie din partea pacienţilor, de 98%, şi faptul că mai mult de 60% din clienţi sunt recomandaţi de alţi clienţi, reprezintă pentru mine baza pe care putem clădi viitorul acestei instituţii.



Cătălin Popa, General Manager, Spitalul Euroclinic Bucureşti



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite