Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Bogdan Mihalcea, country sales manager D-Link Romania: „Pentru noi, criza economica reprezinta o oportunitate ca D-Link sa fie tot mai prezent si vizibil in piata“

13 Aprilie 2009



Compania D-Link a anuntat recent lansarea programului de parteneriat Partner+, prin intermediul căruia partenerii D-Link vor beneficia de suport specializat si de toate uneltele necesare maximizarii potentialului si profiturilor. Bogdan Mihalcea, country sales manager D-Link Romania, ne-a oferit cateva amanunte despre avantajele pe care le ofera partenerilor companiei noul program.


Care sunt avantajele de care pot beneficia parteneri D-Link prin intermediul programului Partner+?

Obiectivul major al Partner+ este acela de a extinde baza de clienti si a determina cresterea vanzarilor companiilor partenere. Noul program de parteneriat este flexibil, prezinta instrumente la indemana tuturor partenerilor si este astfel conceput incat sa raspunda solicitarilor acestora. Prin Partner+ partenerii D-Link - reselleri cu valoare adaugata, integratori de sisteme si companii care ofera solutii in domeniul retelelor – vor avea acces la diverse materiale utile, la traininguri, la oportunitati sporite de certificare, inclusiv sesiuni fata in fata, si la o gama extinsa de unelte de vanzare, special concepute sa ajute la cresterea vanzarilor si a numarului de clienti. In plus, prin intermediul website-ului Partner+, partenerii au acces la cele mai recente stiri si oferte privind solutii de networking inovative, instrumente de suport in vanzari, training-uri si up-date-uri periodice. În mod deosebit, membrii programului Partner+ beneficiază de Account Manager si Inginer Presales dedicati din partea D-Link Romania, de promotii D-Link speciale, de training-uri de produs si de vanzari, plus suport in licitatii si proiecte. Mai mult decat atat, cererile din partea potentialilor clienti sunt directionate preferential catre membri acestui program, se asigura acces la programul de demo si la suportul tehnic extins si sunt listati pe site-ul D-Link la sectiunea “Parteneri”.


Care sunt conditiile de participare la acest program?


Pentru a deveni membru al programului de parteneriat Partner+, este necesar ca partenerii să obţina certificările D-Link pentru a putea oferi soluţii profesionale şi a sti sa promoveze activ soluţiile şi produsele D-Link. Pana acum am desfasurat cursuri de certificare wireless si firewall/security, in scurt timp vom organiza si traininguri de vânzări, unde participantii vor dobândi cunoştinţe utile pentru a întelege situaţiile specifice ale clientilor şi necesităţile lor. Ei vor putea să oferteze orice tip de soluţii de networking, indiferent de complexitatea acestora, vor şti să explice avantajele competitive faţă de alţi vendori, să modifice şi să upgradeze ulterior reţeaua respectivă, în conformitate cu cerinţele clienţilor lor. De asemenea, în cel mai scurt timp vom lansa şi un nou curs tehnic, de switching, orientat să acopere necesarul de cunoştinţe tehnice ale partenerilor ce implementează arhitecturi complexe de switching. Accesul la cursurile de pregatire este contra cost, taxele de participare sunt modice (60 euro/pers. + TVA pentru wireless, 80 euro/pers. + TVA pentru firewall/security), ele acoperind strict cheltuielile organizatorice.


Care este numarul total de parteneri D-Link la ora actuala?


Numarul de parteneri activi (reselleri si integratori de solutii) pe care ii avem in Romania depaseste 300. In 2008 am continuat investitiile pe care le-am demarat in 2007 focalizate pe cursurile de certificare dedicate persoanelor tehnice, iar in acest moment peste 400 de certificari emise si estimam ca in 2009 vom avea peste 700 atestari. In ceea ce priveste canalul de distributie lucram in prezent cu 4 mari distribuitori care pot acoperi in proportie de 100% intreg teritoriul.


Ati stabilit o strategie „de criza” pentru anul 2009?


Compania D-Link a adoptat la nivel global o serie de masuri specifice care tin cont de contextul economic. Strategia actuala se bazeaza pe consolidare si pe cucerirea rapida a unor verticale care pana acum ne erau mai putin accesibile, insa, datorita crizei, acestea au devenit o oportunitate. Suntem convinsi ca, pentru noi, criza economica reprezinta o oportunitate ca D-Link sa fie tot mai prezent si vizibil in piata.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite