Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Panasonic sprijina o campanie de Buy-Back

29 Aprilie 2009



Pentru fiecare televizor sau monitor de calculator vechi adus la unul din magazinele partenere, Panasonic si partenerii sai susţin 15% din preţul de achizitionare al unuia nou. Acţiunea este menită să ajute companiile de colectare a deşeurilor electronice din Romania şi face parte, totodată, din strategia Panasonic la nivel global de susţinere a tuturor acţiunilor menite să reducă poluarea mediului.
Panasonic a demarat această acţiune încă de la inceputul anului 2009 şi va continua să sustină toate actiunile de acest gen, în prezent avand în desfăşurare acţiuni de buy-back în următoarele reţele de retail: Altex, Carrefour, Domo, Flamingo, Marelvi, Auchan, precum şi în magazinele uni-brand Panasonic din Bucureşti - Unirea Center etaj 3, Oradea - Magazin Crişul etaj 4 şi Galeriile Real, Bacau - Galeriile Real.
În paralel cu profitabilitatea şi creşterea constantă, realizările Panasonic vor fi de asemenea evaluate în funcţie de nivelul la care acestea sunt capabile să reducă impactul asupra mediului, datorat operaţiunilor şi produselor sale.
Fumio Ohtsubo, preşedinte al Matsushita Electric Industrial, a anunţat recent declaraţia Eco-Ideilor Panasonic, care cuprinde trei promisiuni:
1. Vom realiza produse eficiente energetic
2. Vom reduce emisiile de CO2 în toate fabricile noastre
3. Vom încuraja desfăşurarea activităţilor de mediu la nivel global


Panasonic doreşte să livreze produse cât mai ecologice. Aceasta nu înseamnă numai utilizarea materialelor corespunzătoare (de exemplu difuzoare din fibre de bambus) sau integrarea reciclabilităţii în designul produsului, ci şi asigurarea faptului că produsele economisesc eficient energia. Panasonic tinde să mărească numărul de produse care au o înaltă performanţă de eficienţă energetică, retrăgând de pe piaţă în acelaşi timp produsele cu eficienţă energetică redusă.
Până în 2011, adică în următorii trei ani, Panasonic va încerca să elimine 300.000 de tone de CO2 emise de cele 294 de fabrici ale sale de pe întreg globul.
În 2011, Panasonic intenţionează să reducă şi mai mult emisiile şi să ajungă la nivelul celor din 2001. Reducerea emisiilor de CO2 nu este limitată numai la activităţile de producţie, ci include şi planificarea, aprovizionarea, vânzarea, logistica şi reciclarea prin îmbunătăţirea productivităţii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite