Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Păstrarea şi maximizarea valorii clienţilor

01 Iunie 2009




Influenţaţi pozitiv comportamentul clientului dvs., cu marketing eficient

Nu vă faceţi iluzii că strategiile reactive vă scot din impas. Fiţi proactivi în modul în care interacţionaţi cu clienţii.


Furnizaţi serviciile care răspund nevoilor şi dorinţelor clienţilor

Serviciu înseamnă întreaga experienţă, nu numai ce ofera un call center şi încă două lucruri:


• echipă talentată şi considerabilă numeric, care să se concentreze pe client.
• echipa inter-departamentală care lucrează împreună pentru realizarea aceloraşi obiective în ceea ce priveşte clientul şi afacerea.


Sumar


Customer lifecycle este o călătorie complicată şi necesită management permanent. Cu toate acestea, companiile sunt refractare să investească în oameni care să conducă acest proces şi sunt mai mult înclinate spre crearea de silozuri de echipe de Marketing şi Servicii pentru clienţi care derulează strategii diferite şi conflictuale.


În întregime cauzele găleţii cu găuri sunt rezultatele unei afaceri care nu se îndreaptă spre aceleaşi ţeluri, iar personalul are propriile obiective şi livrabile.


Cele mai bune echipe sportive sunt cele în care jucătorii se cunosc şi se înţeleg foarte bine între ei, la fel de bine ştiu ce fac şi acţionează ca echipă, nu ca un set de indivizi. Cele mai bune companii operează în acest mod. Şi compania dvs. poate opera la fel.


Geo Strategies furnizează produse şi servicii, consultanţă analitică şi de marketing pentru organizaţii în România. Suportul oferit ajută organizaţiile să execute strategii de management al riscului şi
deopotrivă al succesului, prin informarea deciziilor.


Daniela Florea, Geo Strategies Ltd
daniela.florea@geo-strategies.com
www.mosaic.geo-strategies.com



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite