Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CG&GC IT a implementat ELO professional 6

01 Iunie 2009




Sistemul de document management este folosit zi de zi de întreg personalul companiei. După 6 luni de la implementare ELO DMS în CG&GC IT putem sublinia numărul de documente arhivate în format electronic (7.000) din ultimii 2 ani de zile, numărul fluxurilor de lucru prezente (36) şi frecvenţa operării lor (minim 15 utilizatori pe zi). În prezent lucrează cu această aplicaţie peste 100 utilizatori.


Verificarea documentelor şi auditul proceselor interne se realizează mult mai uşor, online, direct de la sediul companiei având acces în timp real.


Cu soluţia de management al documentelor, toate informaţiile din companie (inclusiv mesajele email, documente, înregistrări) sunt alocate structurat şi arhivate într-o singură locaţie centrală, arhiva ELO. Sistemul permite realizarea de back-up, astfel încât să asigure un nivel ridicat de siguranţă.


În general, în cadrul unei companii, informaţia se găseşte în format fizic şi/ sau electronic. În cazul în care informaţia este în format fizic (tipărit), ea poate fi scanată, clasificată şi apoi încărcată în arhiva ELO. Avantajele procesului de arhivare sunt: posibilitatea vizualizării pe monitor a informaţiei în orice moment şi disponibilitatea imediată a informaţiei.


Oportunităţi

Cu peste 100 de utilizatori, proiectul intern de implementare a ELO/DMS în CG&GC este cel mai mare din România, iar experienţa acumulată de CG&GC Software Solutions, membră a grupului de firme CG&GC, devine un avantaj important în procesul de vânzare, analiză, dezvoltare rapoarte şi implementare a aplicaţiei către clienţi. ELO/DMS se încadrează perfect în strategia de dezvoltare a firmei.


În acest context, CG&GC va organiza alături de ELO un eveniment tip Open Day în 3 oraşe din ţară (Craiova, Constanţa, Oradea) cu scopul de a arăta clienţilor competenţele acumulate de echipa de implementare şi de a identifica principalele oportunităţi.


“În momentul de faţă, consider că viteza de reacţie şi viteza de acces la informaţia corectă şi completă sunt avantaje esenţiale într-o piaţă competiţională din mediul de business sau într-o piaţă transparentă şi colaborativă din mediul administraţiei publice. Necesitatea unei soluţii de document management era foarte mare ţinând cont de numărul mare de contracte de parteneriat cu furnizori interni şi internaţionali din domeniul IT&C (fiecare frunizor având cerinţe şi obligaţii diferite pe linie de vânzări sau service) şi de cele 2500 de contracte de servicii şi service IT în derulare în cele 16 filiale cu 80 de tehnicieni. Soluţia îmi permite mobilitate prin semnarea de la distanţă a contractelor şi control 100% al documentelor în timp real, la toate firmele din grup”, declară Cornel Giurgea, CEO CG&GC IT.


Cornel Giurgea


„La începutul anului 2008 am studiat soluţiile cu referinţe în piaţă, atât locale cât şi externe. Am ales soluţia ELO DMS atât pentru implementarea în cadrul grupului de firme CG&GC cât şi pentru clienţii noştri. Momentul de faţa ne confirmă înca o dată faptul că alegerea făcută a fost corectă. Acum avem o implementare de amploare şi consultanţi certificaţi de către ELO Germania, care au răspuns unor cerinţe extrem de avansate”, declară Alexandru Bărbulescu Director Executiv al companiei CG&GC Software Solutions, companie care a realizat implementarea.



Alexandru Bărbulescu


“Colaborarea pe care o avem cu CG&GC IT este una specială şi extrem de importantă atât pentru ELO, pentru CG&GC IT, dar mai ales pentru clienţii noştri. Asta pentru că CG &GC nu este doar un integrator oarecare cu un portofoliu de soluţii IT, ci este un integrator care întâi testează şi utilizează o soluţie în cadrul firmei şi abia apoi o propune clienţilor săi. Asta înseamnă mai mult decat profesionalism, înseamnă credibilitate şi experienţă. Atunci când un partener de-al nostru finalizează un proiect complex de instalare ELO în 16 locaţii şi cu peste 100 de utilizatori noi ştim că acest partener este unul care poate gestiona orice tip de proiect de DMS/ ECM şi asta ne bucură.
Conceptul nostru de business este să investim în parteneri, pentru că prin ei derulăm afacerea. Comunicăm direct şi cu clienţii, investim în relaţia cu aceştia, mai ales dacă este vorba de clienţi mari, însă întotdeauna numai alături de un partener” ,
declară Claudiu Borsan, Director de Vânzări ELO Digital Office România.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite