Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Romtelecom isi organizeaza oferta de servicii cu ajutorul Geo Strategies

05 Iunie 2009



Grupul Geo Strategies, unul dintre principalii furnizori de informatie geo-spatiala si solutii de geomarketing pentru C&E Europe, a anuntat ca Romtelecom beneficiaza acum de avantajele informatiei si tehnologiei GIS in cadrul departamentelor de Geomarketing, Data Mining si Planificarea Retelei. Aceasta solutie ajuta Romtelecom in eficientizarea managementului informatiei furnizat de propriul CRM in vederea dezvoltarii de noi produse si servicii, din ce in ce mai adaptate profilului clientului din diferitele zone geografice.


Romtelecom a ales solutia de Geomarketing oferita de Geo Strategies datorita usurintei in operare a sistemelor licentiate, sustinute de acoperirea excelenta la nivel de strada si cod postal, care permite o granularitate fara rival pentru vizualizare, analiza, management si raportare la nivele diferite. Compatibilitatea platformei utilizate cu diverse alte instrumente software si procese standard din industria de telecomunicatii face ca aceasta solutie sa “comunice” cu alte informatii din cadrul altor departamente ale Romtelecom, asigurand astfel un suport decizional integrat.


Cu ajutorul si suportul atent oferit de catre instructorii si consultantii Geo Strategies, echipele de geo-marketing, vanzari si design al retelei din Romtelecom au implementat o infrastructura puternica care integreaza strategia de dezvoltare a serviciilor adresate clientilor cu planificarea acoperirii Romtelecom.


Datele a peste 3,5 milioane de clienţi individuali sunt acum organizate şi relationate spaţial, iar aceasta ajuta Romtelecom in identificarea celor mai bune modalitati de intretinere a retelei si de suport al clientilor. In plus si, in special, acesta constituie si suport pentru identificarea celor mai bune canale de comunicare cu clientii in vederea promovarii optime a ofertelor companiei.


Daniela Hariuc, Geo-Marketing & Data Mining Manager, Romtelecom România, a comentat: "Romtelecom oferă clienţilor români suport continuu in implementarea de servicii inovatoare si prietenoase in utilizare. Succesul durabil pe piata romaneasca se datoreaza angajamentului nostru sustinut in dezvoltarea de noi servicii si produse tot mai adaptate cerintelor clientilor nostri".


Dorin Rusu, Business Development Director al Geo Strategies SA, a declarat: "Decizia Romtelecom de a lucra Geo Strategies confirmă din nou că nu există un substitut sustenabil pentru calitatea informatiei si suportului integrat in domeniul geo-spatial oferit de organizatia noastra clientilor in Romania. Acesta este ancorat in experienţa extinsa în domeniu şi in calitatea serviciilor si relatiilor stabilite cu operatorii de pe piata in domenii multiple. Geo Strategies este furnizor Romtelecom incă din 1993 şi mă bucur că aceasta colaborare a continuat pana in prezent, acum când noi provocări şi oportunităţi de piaţă trebuie abordate într-o manieră mult mai dinamică ".


Georgios Dimitropoulos – Planning & Prediction Manager, Romtelecom, a adăugat: "Suntem acum în măsură să vizualizăm, să înţelegem şi să planificăm mai bine performanţa reţelei noastre de comunicaţii într-un mod intuitiv şi eficient. Apreciem atât calitatea instrumentelor furnizate cât şi experienţa Geo Strategies în acest domeniu si, in special, modul eficient în care s-a colaborat cu echipa lor ".


“Utilizand aceasta tehnologie, Romtelecom şi-a îmbunătăţit capacitatea de comunicare internă dar şi eficienţa procesului decizional; acest lucru este crucial pentru o companie care se dezvoltă rapid în această piaţă", a adăugat Daniela Hariuc.


Pentru mai multe informaţii contactaţi
Departamentul PR al Romtelecom la adresa de e-mail: pr@romtelecom.ro sau
Dorin Rusu, Geo Strategies SA la dorin.rusu@geo.strategies.ro ,
tel: +40 (269) 21 08 32, fax: +40 (269) 21 11 65




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite