Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Capgemini deschide un centru de outsourcing la Iasi

11 Iunie 2009



Compania Capgemini, furnizor de servicii de consultanta, tehnologie si outsourcing, a anuntat ca isi extinde prezenta in Romania si in Europa de Est, prin deschiderea unui centru de outsourcing la Iasi, pentru a veni in intampinarea cererii de servicii de outsourcing in continua crestere. Anuntul deomnstreaza ca, in pofida climatului economic dificil, piata locala de outsourcing, evaluata conform studiilor la o valoare de 480 milioane de dolari (locul 2 in Europa de Est, dupa Ukraina - 544 milioane USD -, si inaintea Ungariei - 380 milioane USD - si Poloniei - 310 milioane USD), ramane o destinatie atractiva pentru marile companii specializate in outsorcing.
Centrul tehnologic din Iasi va oferi First Line Service Desk Support si servicii de Business Continuity pentru clientii Capgemini, inclusiv servicii de gestionare a proceselor si asistenta tehnica. Centrul din Iasi, care va fi inaugurat oficial cel mai probabil in septembrie, conform declaratiilor lui Frank Wagenbauer, CEO Capgemini Romania, va avea un efectiv de 200 de agenti intr-o prima faza, urmand ca ulterior, functie de evolutia cererii sa se atinga capacitatea maxima de 250 de angajati. Potrivit lui Wagenbauer, oferta de servicii a noului centru va adresa sectoarele in care Capgemini are deja clienti importanti in Romania (energie, manufacturing, institutii financiar-bancare si telco), o atentie deosebita fiind acordata sectorului public, considerat de catre oficialii companiei ca o zona cu un potential foarte mare. (Sectorul public reprezinta circa 26% din cifra de afaceri la nivel mondial a grupului, dupa Manufacturing si Retail, care are un aport de 28%.) Noul centru va fi modelat dupa centrele Capgemini nearshore din Cracovia si Katowice, Polonia, unde Capgemini are deja peste 3000 de angajati de outsourcing. De altfel, intr-o prima faza, managementul centrului din Iasi va fi asigurat de un angajat polonez al companiei, dupa cum a precizat Wagenbauer.
“Deschiderea unui nou centru de outsourcing in Romania evidentiaza cererea permanenta existenta pentru aceste servicii, in ciuda climatului economic actual si ne permite sa continuam in a ne ajuta clientii sa creasca, sa inoveze si sa isi mentina un avantaj competitiv durabil. (...)Fiind una dintre primele companii internationale care intra in Iasi, vom avea, de asemenea, acces la talente locale de top, pe care le vom dezvolta prin strategii individuale de dezvoltare in echipe puternice, si vom forma specialisti, care se vor mandri cu realizarile noastre in aceasta regiune”, a spus Richard Dicketts, Global Head of Infrastructure Management, Capgemini.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite