Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Fair Value introduce īn portofoliu SAP CRM

30 Iunie 2009



Compania locala de IT Fair Value anunţă introducerea în portofoliu a noii soluţii SAP CRM All in One, în cadrul unei oferte speciale, adresată clienţilor care au deja implementată soluţia SAP ERP. Campania vizează peste 400 de companii, care au mai puţin de 60 de potenţiali utilizatori ai soluţiei de CRM.
„Chiar dacă despre CRM se vorbeşte în România de câţiva ani buni, consider că 40% din companiile locale nu au aplicat până acum nici un fel de strategie de management al relaţiei cu clienţii. În condiţiile economico/financiare actuale dificile, o soluţie CRM poate fi un instrument deosebit de util în organizarea şi, mai ales, creşterea performanţei unei echipe de vânzări. În plus, folosirea aplicaţiei va permite urmărirea, controlul şi păstrarea de către companie a informaţiilor rezultate în urma proceselor de vânzare, date care, de obicei, se pierd o dată cu plecarea din organizaţie a responsabililor de conturi”, a declarat Metodiu Mehmet, director general Fair Value.
Soluţia oferă facilităţi pentru activităţile specifice departamentelor comerciale. În cazul atragerii de noi clienţi, aplicaţia asigură suport pentru gestiunea lead-urilor şi managementul oportunităţilor, creând o imagine unică despre fiecare potenţial client. O altă facilitate vizează menţinerea portofoliului actual, prin aplicarea unei proceduri de lucru cu actualii clienţi şi urmărirea derulării contractelor. De asemenea, soluţia oferă o interfaţă de call center şi un modul de customer service.
Implementarea unei soluţii SAP CRM All In One este estimată la circa 3 luni. Un preţ minim de achiziţionare al aplicaţiei este de circa 50.000 de euro, conform reprezentantului Fair Value.
„Dorim să profităm de faptul că, în ultimii 2 ani, Fair Value a fost partenerul SAP din România cu cele mai multe contracte de implementare a sistemului SAP ERP All in One, pentru a ne îndeplini obiectivul de venituri de circa 300.000 de euro stabilit pentru 2009, în cazul soluţiei anunţate astăzi. Mizăm pe o echipă de implementare formată din specialişti certificaţi SAP CRM, experimentaţi în proiecte CRM de anvergură şi soluţii de tip All in One. Noua soluţie SAP CRM All in One ne va genera o creştere cu 10% a cifrei de afaceri pe semestrul II”, a concluzionat Metodiu Mehmet.
Lansarea pe piaţă a soluţiei SAP CRM All-in-One vine într-o perioadă în care, conform unui studiu comandat de SAP, 86% din cei 114 executivi chestionaţi consideră că managementul relaţiei cu clienţii va deveni extrem de important pentru companiile lor în următorii 3 ani. Companiile adoptă soluţii CRM pentru a creşte eficienţa acţiunilor de marketing (52%), pentru îmbunătăţirea furnizării serviciilor (48%) sau câştigarea de noi clienţi (47%). Punctul de vedere al companiilor este că succesul implementării unei aplicaţii CRM se măsoară prin creşterea satisfacţiei clienţilor (49%) şi fidelizarii acestora (43%). Cu toate acestea, peste 17% din intervievaţi spun că nu au măsurat în nici un fel succesul achiziţionării de software CRM.
Perspectivele sunt optimiste în privinţa absorbţiei soluţiilor de tip CRM: 70% dintre managerii participanţi la studiu au afirmat că vor investi în următorii 3 ani mai mulţi bani pentru managementul relaţiei cu clienţii.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite