Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Echipamente pentru companiile care oferă servicii de tipar

01 Iulie 2009




„De mare succes se bucură şi echipamentele laser monocrom – AcuLaser M2000N, AcuLaser M4000DN sau AcuLaser CX21NF, ideale pentru companiile care au nevoie de viteze de printare mari pentru volume de până la 20.000 de pagini/lună. La momentul actual, aceste echipamente beneficiază de preţuri promoţionale la partenerii Epson”, menţionează Simona Decuseară.


Serviciile de care beneficiază clienţii

În viziunea Eurocom, între companie şi client începe un adevărat parteneriat pe toată durata utilizării echipamentelor. Clientul beneficiază de: consultanţă la proiectarea soluţiei de printare, inclusiv pentru echipamentele de pre şi post procesare, software şi flux tehnologic, finanţarea pentru cumpărare sau închiriere a unor soluţii, livrare a întregii soluţii, instalare a întregii soluţii, training pentru întreaga soluţie, service hardware şi software pentru întreaga soluţie, mentenanţă hardware şi software pentru întreaga soluţie, update şi upgrade hardware şi software, consumabile, piese de schimb, toner, cerneală, hârtie etc., service total, dacă se doreşte acest lucru (totul inclus), buy Back pentru echipamentele folosite, ridicarea de la sediul clientului a tuturor reziduurilor (hârtie, toner rezidual, cerneală reziduală etc.) şi trimiterea spre reciclare ecologică conform prevederilor în vigoare (compania ridică şi echipamente defecte şi scoase din uz pe care le trimite la reciclare).


Epson oferă pentru toate echipamentele din gamă service şi mentenanţă. În plus, pentru echipamentele care presupun o investiţie mare din partea clientului, oferă posibilitatea achiziţionării produsului în rate. În ceea ce priveşte echipamentele laser, acestea pot fi incluse într-un serviciu adiacent de tipul „cost pe pagina imprimată”, astfel încât clientul plăteşte numai cât printează. Participarea la acest program conduce la o reducere a costurilor de imprimare, aceste economisiri fiind resimţite în bugetul companiilor.


Înainte de achiziţionare, prin consultanţii de vânzări, Xerox susţine clienţii, contribuind la crearea unui plan de afaceri. Compania asigură instruirea operatorilor la instalare, cursuri pentru agenţii de vânzări şi operatori, oferă suport pentru promovare şi comunicare şi consultanţă tehnică la implementarea de noi aplicaţii. În plus, clienţii au posibilitatea de a deveni parteneri Xerox şi a se afilia la o reţea internaţională de companii cu acelaşi tip de activitate, cu care pot face schimb de experienţă, transmite informaţii, realiza aplicaţii sau participa la întruniri periodice, unde pot afla ultimele noutăţi legate de domeniul lor de activitate.


În cazul echipamentelor de producţie preţul nu are o însemnătate foarte mare, în comparaţie cu aplicaţiile care pot fi realizate cu aceste echipamente. Un astfel de aparat este achiziţionat pentru beneficiile pe care le aduce şi aplicaţiile finale cu valoare adăugată pe care le poate realiza. De aceea, în evaluare se ia în calcul costul total de exploatare (costuri de achiziţie, consumabile şi întreţinere, precum şi aplicaţii software), prin comparaţie cu beneficiile pe care le generează – profitul sau reducerile de costuri, după caz.
Domeniile care au nevoie de echipamente de printare cu productivitate ridicată:

• Telefonie mobilă şi fixă
• Televiziune prin cablu
• Sistemul Bancar
• Sistemul de Asigurări
• Firme din domeniul vouchere-lor (bonuri de masă, bonuri cadou, bonuri de concediu etc.)
• Tipografii digitale (cărţi, cursuri, ziare, materiale publicitare etc.)
• Edituri
• Universităţi (tipărire de cursuri, carte etc.)
• Utilităţi publice: apă, electricitate, gaze
• Taxe şi Impozite locale
• Companii de mailing şi marketing direct



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite