Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Service Level Agreement, punct nevralgic în externalizarea serviciilor IT

01 Iulie 2009




Argumente pro IT Outsourcing Services
Motivele pentru ca o companie optează pentru externalizarea anumitor activităţi sunt numeroase şi prezentate pe larg în literatura de specialitate. Iată argumentele cele mai frecvente, fără a intra în detalii:
- reducerea costurilor şi obţinerea unei predictibilităţi a acestora (argumente forte pe timp de criză financiară);
- menţinerea focusului pe activităţile de core business (argument cu greutate pentru companiile care nu detin competenţe IT puternice);
- îmbunătăţirea şi obţinerea unui nivel constant al calităţii;
- acces la niveluri de experienţă, know-how şi expertiză operaţională superioare celor deţinute in house;
- siguranţă, prin accesarea unui nivel superior de management al riscurilor.
Sunt doar câteva argumente dintr-o panoplie mult mai largă, care fac ca outsourcing-ul să fie un model de business solid, cu o arie de acoperire uriaşă.
Există, evident, şi contraargumente, care ar trebui studiate, măcar pentru a putea negocia un contract cât mai solid.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite