Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Investiţie DCS de peste 5 milioane de euro

09 Iulie 2009



Digital Cable Systems, furnizor de servicii de telecomunicaţii, care deţine brandurile AKTA şi Dial Telecom, a bugetat pentru acest an investiţii de peste 5 milioane de euro pentru diversificarea portofoliului de servicii şi adaptarea ofertei companiei la cerinţele pieţei.
Direcţia principală de investiţie va fi extinderea accesului la Internet, care reprezintă, în acest moment, serviciul cu cea mai importantă pondere în creşterea veniturilor DCS. Compania mizează pe expansiunea la nivel local, dar şi pe modernizarea tehnologiei existente. Conform reprezentanţilor Digital Cable Systems, Internetul fix reprezintă motorul de creştere a industriei telecom şi, implicit, a companiei, după ce, potrivit estimărilor, gradul mediu de penetrare a acestui serviciu a depăşit 60% în mediul urban mare.
În acelaşi timp, DCS va investi sume importante în dezvoltarea portofoliului de servicii adresate segmentului rezidenţial prin brandul AKTA.
„Pentru clienţii rezidenţiali ne propunem să extindem cât mai rapid actuala soluţie video-Internet, oferită acum în majoritatea reţelelor DCS, la o soluţie modernă triplay – video-Internet-telefonie – pentru a ne consolida poziţia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicaţii rezidenţiale în toate localităţile în care suntem prezenţi”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Odată cu lansarea serviciului de telefonie fixă pentru segmentul rezidenţial, DCS doreşte să atragă o parte importantă a clienţilor care utilizează deja serviciile de Internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonaţilor de cablu şi Internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel puţin 30% în primul an, în funcţie de zonă.
„Unul dintre obiectivele noastre este să creşte popularitatea şi notorietatea brandului AKTA în rândul consumatorilor rezidenţiali şi avem încredere că, prin calitatea serviciilor şi tehnologiilor utilizate, AKTA va deveni unul dintre cele mai apreciate branduri de pe piaţa de telecom. În acest sens, mizăm pe dezvoltarea serviciilor triple-play, care oferă un pachet complet de soluţii de comunicare: video-voce-date”, a adăugat Dinu Malacopol.
Datorită diversificării portofoliului de servicii, precum şi preocupării pentru calitatea serviciilor furnizate, DCS mizează în acest an pe o creştere de cel puţin 10% a cifrei de afaceri. Recent, compania a anunţat că în primele şase luni ale anului a atras 10.000 de clienţi rezidenţiali pentru serviciile AKTA de Internet şi 200 de clienţi-companii pentru serviciile Dial Telecom de date şi telefonie.





Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite