Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Mio isi relanseaza site-urile

17 Iulie 2009



Mio, furnizor global de dispozitive de navigatie, compania numarul unu pe piata GPS din Romania, anunta astazi relansarea site-ului global www.mio.com. Site-ul reconceput ofera functionalitate si beneficii imbunatatite, include un meniu simplificat cu link-uri catre cele mai utilizate pagini, cu un continut corporativ, dar si de produs imbunatatit si servicii de comunicare cu utilizatorii care doresc sa intre in contact direct cu Mio.


Site-ul a fost reconceput pentru o mai mare usurinta in utilizare: o data ce vizitatorii s-au conectat, pot vedea cele mai noi stiri si gasi ceea ce doresc chiar din prima pagina a site-ului, salvand timp cautand prin toate paginile informatiile dorite. Conform unui sondaj intern realizat de Mio, Suport, Produs si Magazin online sunt cele trei tipuri de servicii la care vizitatorii apeleaza cel mai frecvent; totusi, serviciile afisate in meniul principal vor ghida utilizatorii sa acceseze direct site-ul tarii din care fac parte pentru a primi cele mai relevante informatii.


Pentru vizitatorii care sunt interesati de informatiile despre site-ul corporatiei Mio, acestea sunt acum disponibile pentru a primi cele mai actualizate mesaje direct online din sectiunea Despre Mio si sa aflati povestile din spatele brand-ului. In sectiunea de Declaratii de presa gasiti comunicatele de presa, premiile, dar si o arhiva cu review-uri, lunar newslettere. Pozele de produs pot fi descarcate din sectiunea de Galerie Media.


Mio, fiind prima companie din industrie cu succes in campanii de social media, a inclus de asemenea toate instrumentele web de care utilizatorii au nevoie sa interactioneze in fiecare comunitate precum Twitter, Flickr, Digg si blog-ul Mio. Pe langa instumentele de comunicare sociala, utilizatorii pot sa aiba acces la cele mai actualizate informatii prin serviciile RSS furnizate de site-ul corporatiei Mio.


Realizand importanta promovarii online, Mio a inceput sa puna mai mult accent printr-o serie de campanii online. Asemenea lansarii blog-ului Mio de la sfarsitul anului trecut, gazduirea roadshow-ului virtual din martie si cel pentru Computex, actualizarea programului pentru utilizatori prin lansarea Mio Advantage si a blog-ului de calatorii Mio.


Relansarea va incepe cu site-ul global al corporatiei, urmat de site-urile regionale in cursul acestui an. Pentru a vedea noul site relansat, va rugam accesati : www.mio.com



Tags: Mio, GPS, relansare

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite