Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Aldata Loyalty aduce profit lanturilor de magazine

22 Iulie 2009



Aldata Solution, furnizor principal de soluţii software pentru industria de retail, a anunţat colaborarea cu o companie celebră de produse cosmetice de lux şi un lanţ de magazine de produse electronice şi divertisment, pentru a implementa noul serviciu Aldata Loyalty, parte componentă a pachetului Aldata G.O.L.D. Aldata Loyalty este o soluţie de marketing digital şi CRM ce permite companiilor din retail să analizeze comportamentul clienţilor şi modul în care fac cumpărături şi să interacţioneze cu aceştia prin intermediul canalelor digitale de comunicare preferate.
Compania internaţională de produse cosmetice deţine o serie de centre de tratament şi înfrumuseţare, oferind produsele sale de lux prin intermediul unor magazine finlandeze celebre. Prin intermediul noului sistem Aldata Loyalty, se pot vizualiza electronic toate produsele achiziţionate de către un client de-a lungul timpului, se pot oferi servicii personalizate şi comercializa mai uşor produsele companiei. Aldata a încheiat un contract de parteneriat în februarie 2009 şi a definitivat acest proces în luna aprilie. Soluţia Loyalty poate să administreze între 2000 şi 3000 de membri.
De asemenea, prin intermediul aceluiaşi program, lanţul de magazine de produse electronice şi divertisment Hifi Studio 17 va oferi servicii de calitate celor 42.000 de clienţi, generând profit în toate magazinele sale. Hifi Studio 17 a implementat Aldata Loyalty în iunie şi va adăuga modulul suplimentar Web Shop spre sfârşitul anului în curs.
Jorma Tukia, SVP Loyalty, Aldata Solution: “Soluţiile noastre Loyalty permit companiilor din domeniul retail să îmbunătăţească cererile clienţilor şi să micşoreze costurile de infrastructură, obţinând astfel un profit mai mare al afacerii. Companiile ce adoptă această soluţie vor putea observa în scurt timp schimbări importante în ceea ce priveşte programele multi-channel de marketing şi creşterea profitului pentru campaniile individuale.”
Un beneficiu al soluţiei Aldata Loyalty îl reprezintă faptul că încorporează o Platformă Digitală de Marketing şi o analiză a pieţei în timp real. Astfel, pot fi create campanii eficiente pentru un public ţintă bine conturat, care vor fi lansate într-un moment potrivit pe piaţă. Aldata Loyalty este o soluţie de servicii software (SaaS) prin intermediul căreia clienţii nu vor avea costuri suplimentare pentru licenţa de software sau pentru infrastructura sistemelor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite