Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Facturile UPC se platesc si la OMV

23 Iulie 2009



OMV Romania, UPC si Westaco Express au lansat noul serviciu de plata a facturilor de telefonie, internet si televiziune in statiile OMV. Acum, clientii UPC si OMV beneficiaza de o solutie simpla si sigura pentru plata facturilor, disponibila la nivel national, dupa un program extins.
Operatiunea de plata a facturilor se efectueaza usor si rapid, serviciul fiind disponibil, prin intermediul Westaco Express, in toate statiile OMV din tara, 24 ore din 24. Pentru achitarea facturii, clientul nu trebuie decat sa prezinte ultima factura UPC si sa achite suma inscrisa la rubrica „Total de plata”. Plata se realizeaza in numerar, iar comisionul tranzactiei este 0%.


„Prin introducerea noului serviciu de plata a facturilor UPC, extindem din nou gama de servicii oferite in statiile noastre”, a declarat Radu Caprau, Head of OMV’s Filling Station Business in Romania. „Clientii OMV si UPC au acum la dispozitie o noua modalitate de plata a facturilor, o solutie moderna si eficienta de rezolvare a sarcinilor cotidiene, foarte convenabila si accesibila”, a adaugat Radu Caprau.


„Clientii nostri isi doresc diverse metode de plata a facturii, astfel incat sa poata alege solutia cea mai avantajoasa si mai simpla pentru ei. Parteneriatul cu OMV/Westaco Express, incheiat la nivel national, demonstreaza ca suntem foarte preocupati sa diversificam si sa extindem metodele alternative de plata pentru a economisi timpul clientilor nostri”, a declarat Iulia Florea, Director Billing & Collection UPC Romania.


Plata facturilor UPC se efectueaza in conditii optime de siguranta, fiind utilizate sisteme informatice securizate si retele private de comunicatii. De asemenea, toate statiile OMV sunt supravegheate permanent prin intermediul personalului de specialitate si prin sistemele de supraveghere video.
Statiile de distributie carburant OMV sunt concepute ca centre multifunctionale de servicii destinate clientilor activi, „in miscare”. Serviciile suplimentare din statii au fost dezvoltate pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor care doresc sa rezolve cat mai multe sarcini cotidiene intr-un singur loc, cu maximum de confort, economisind timp si resurse.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite