Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

CRIsoft a implementat cu succes o nouă soluţie IT la Enel Muntenia

25 Iulie 2009



5 luni pentru implementarea unei noi soluţii de Facturare şi Relaţii cu Clientii (Billing) la ENEL Muntenia:


- a fost o provocare majoră pentru CRIsoft şi soluţia CROS FRC (Billing)


- este un succes şi o implementare de răsunet pentru CRIsoft şi simultan pentru furnizorii români de soluţii informatice avansate


La 9 Iunie 2009, soluţia CROS FRC a intrat în exploatare la ENEL Muntenia demonstrând performanţe ridicate şi respectarea standardelor interne si internaţionale din domeniu. Proiectul a arătat şi capacitatea CRIsoft de a implementa soluţii complexe în timpul şi în bugetul estimat.


“În toamna anului 2008, am analizat mai multe alternative pentru sistemul de Billing de la ENEL Muntenia Sud (aproximativ 1.000.000 abonaţi). Decizia de alegere a soluţiei CROS FRC (Billing), ce era deja implementată la ENEL Banat şi Dobrogea a fost o provocare atât pentru ENEL cât şi pentru CRIsoft. Implementarea acesteia cu succes într-un termen strâns, de 5 luni (Ianuarie-Mai 2009) a dovedit:

- maturitatea soluţiei CROS Facturare şi Relaţii cu Clienţii (Billing) care acum, prin implementările de la ENEL Banat, Dobrogea şi Muntenia gestionează aproximativ 2.5-3 milioane de abonaţi
- potenţialul echipelor IT, atât interne ENEL cât şi ale furnizorului CRIsoft
- importanţa şi capacitatea respectării planului de proiect şi activităţilor de coordonare şi project management


În concluzie, credem că proiectul “Implementarea CROS FRC (Billing) la Enel Muntenia” este un succes pentru ENEL ca entitate multinaţională, pentru noi toţi din ENEL România, pentru CRIsoft şi indrăznesc să spun pentru România.”


Tommaso Manzi - Director IT ENEL România
Lorenzo Evangelisti - Director de Proiect

ENEL Muntenia a luat decizia de a implementa CROS FRC în urma referinţelor existente la ENEL Banat şi Dobrogea, dar şi a celui mai bun raport cost/performanţă.


Istoricul soluţiei


În anul 2002, Electrica Banat implementează CROS FRC (Furnizare, Facturare şi Relaţii cu Clienţii) pentru mai mult de 250.000 de abonaţi casnici şi industriali în judeţul Timiş repartizaţi în mai multe moduri de tarifare-încasare: autocitire - prezentare la casierie, facturare/încasare cash sau prin card, citire/încasare prin agenţi de teren, factură - încasare prin back office (bancă, etc).


În 2003, aplicaţia a fost extinsă în alte trei judeţe la peste 850.000 de abonaţi.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite