Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Wireless poate fi o soluţie la criză

25 Iulie 2009




Încă de la începutul activităţiiD-Link în România, una dintre strategiile de bază a fost aceea de popularizare a reţelelor wireless.


„D-Link oferă access point-uri, ideale pentru crearea de WLAN-uri (reţele wireless locale) în interiorul birourilor şi întreprinderilor, dar avem şi versiunile pentru exterior, ce permit o acoperire completă a campusurilor sau a spaţiilor publice extinse”, spune Bogdan Mihalcea.

Soluţiile Cisco wireless LAN ajută la creşterea productivităţii şi a receptivităţii în organizaţii, facând posibil accesul în mod securizat la resursele şi aplicaţiile din reţea.


Produsele şi serviciile din această categorie sunt Cisco Unified Wireless Network, Cisco Mobility Express, Location Solutions şi Outdoor Wireless.


Combinarea comunicaţiilor unificate cu mobilitatea măreşte în mod semnificativ eficacitatea angajaţilor, reducând complexitatea, susţine folosirea unui singur număr de telefon şi a unei singure căsuţe de mesaje vocale de serviciu, permite angajaţilor să treacă mai uşor de la apeluri vocale la mesagerie vocală, e-mail şi mesagerie instant.


Cisco oferă şi soluţia Next-Generation 802.11n Wireless, o soluţie universală de la care se aşteaptă o compatibilitate în condiţii de securitate ridicată cu infrastructura clientului. Unified Wireless Network de generaţie următoare de la Cisco include punctul de acces modular Cisco Aironet seria 1250, primul punct de acces 11 n de clasă antreprenorială disponibil pe piaţă, precum şi sistemul de control wireless al reţelei locale bazat pe Cisco Catalyst 6500 scalabil şi servicii wireless şi pe cablu cu Unified Wireless Network Release 4.2.


Cât de mare e cererea?

Cele mai importante soluţii wireless de la D-Link sunt cele cu wireless switch şi access point-urile asociate.


„Vânzările D-Link în zona IMM în primele şase luni ale acestui an în România pe segmentul wireless au înregistrat o creştere semnificativă, iar solicitările venite către noi şi partenerii noştri din partea IMM-urilor au fost destul de numeroase”, spune Country Managerul D-Link România.


În România, aproximativ 30%-35% din volumul vânzărilor D-Link este reprezentat de segmentul echipamentelor wireless.


„Ca vendor am câştigat o cotă majoritară din această piaţă, de peste 75%. Pentru anul 2009 apreciem că vor creşte vânzările pe segmentul soluţiilor wireless de business”, adaugă Mihalcea.
Segmentul wireless a reprezentat anul trecut o pondere de 10% din business-ul Allied Telesis derulat în zona de clienţi Enterprise.


„Rapoartele noastre interne arată că, pentru 2008, vânzările de soluţii şi echipamente wireless în România au fost peste media vânzărilor din Europa Centrală şi de Răsărit, regiunea de apartenenţă a reprezentanţei din Bucureşti. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, vânzările de soluţii wireless în zona IMM au înregistrat un recul, datorat recesiunii economice cu care ne confruntăm la toate nivelurile. Dacă stăm şi analizăm cu atenţie, zona IMM-urilor este cea mai afectată de recesiune, practic investiţiile făcute de IMM-uri în infrastructuri IT&C sunt cvasi-inexistente”, menţionează Country Managerul Allied Telesis.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite