Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

CA Service Desk Manager este certifcat ITIL V3

18 August 2009



SolvIT Networks, partenerul strategic al CA in Romania, anunta ca solutiile serviciilor de suport CA au fost evaluate si certificate ca fiind compatibile cu procesele ITIL V3 de la Pink Elephant. CA Service Desk Manager R12.0 este compatibil cu toate cele 14 procese ITIL V3 identificate de Pink Elephant.

Evaluarea PinkVERIFY de la Pink Elephant este recunoscuta ca fiind cel mai bun program de certificare a compatibilitatii ITIL din industria managemetului serviciilor IT. Acreditarea PinkVERIFY este un ghid important pentru clientii care realizeaza semnificatia alinierii IT-ului cu obiectivele afacerii. Prin adoptarea si implementarea celor mai bune practici ITIL, companiile isi maresc capacitatea de a oferi solutii de managemetul serviciilor IT optime si bazate pe valoare.


Odata cu lansarea ITIL version 3 (V3), Pink Elephant a dezvoltat o noua schema de certificare PinkVERIFY care sa reflecte suportul proceselor in cadrul Service Lifecycle.


Mai multe detalii la adresa CA - Pink Elephant



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite