Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate
CA Service Desk Manager este certifcat ITIL V3
![](Images/gray_1x1.jpg)
SolvIT Networks, partenerul strategic al CA in
Evaluarea PinkVERIFY de la Pink Elephant este recunoscuta ca fiind cel mai bun program de certificare a compatibilitatii ITIL din industria managemetului serviciilor IT. Acreditarea PinkVERIFY este un ghid important pentru clientii care realizeaza semnificatia alinierii IT-ului cu obiectivele afacerii. Prin adoptarea si implementarea celor mai bune practici ITIL, companiile isi maresc capacitatea de a oferi solutii de managemetul serviciilor IT optime si bazate pe valoare.
Odata cu lansarea ITIL version 3 (V3), Pink Elephant a dezvoltat o noua schema de certificare PinkVERIFY care sa reflecte suportul proceselor in cadrul Service Lifecycle.
Mai multe detalii la adresa CA - Pink Elephant
![](Images/gray_1x1.jpg)
Tags: SolvIT Networks, CA, ITIL, teste de evaluare, compatibilitate
Parerea ta conteaza:
![](Images/gray_1x1.jpg)
![](Images/gray_1x1.jpg)