Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Mio Technology relansează serviciul de service

18 August 2009



Mio Technology, liderul pieţei locale de dispozitive GPS, reia serviciul oficial de service pentru produsele Mio, venind în întâmpinarea tuturor utilizatorilor din România care au nevoie de reparaţii.
Serviciul de service al dispozitivelor Mio va fi asigurat de VSP Data România. Astfel, toţi utilizatorii dispozitivelor Mio care întâmpina probleme de natură hardware pot apela Centrul Service direct, apelând numărul de telefon +40262 224 046. De asemenea, Centrul Service poate fi apelat prin intermediul Call-Center-ului Mio, sunând la numărul de telefon 031 810 77 57, pentru a obţine codul de reparaţii RMA şi pentru a primi toate datele legate de modul de expediere a produsului. În funcţie de natura problemei raportate, termenul minim de reparaţie a dispozitivelor este de aproximativ 5 zile lucrătoare de la data primirii pachetului în service. Utilizatorii pot urmări statusul reparaţiei pe site-ul Mio.
Serviciul reparaţii poate fi accesat şi online pe site-ul Mio la adresa:
http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx?menuid=100101





Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Buturca Mihai
Am achizitionat si eu un GPS marca Mio C720b, este nou si in garantie. Are hatile din 2007. Cum pot si eu sa achizitionez hartile full Europa si Romania la zi (2009). Mam inregistrat la d-voastra, am trimis e-mail dar nimic. Am inteles, pe perioada garantiei sunteti obligati la cererea clientului sai reactualizati hartile. Cu reusesc si euu acest lucru. In speranta unui raspuns favorabil va multumesc anticipat. Cu stima si respect. Mihai Buturca
21 Noiembrie 2009, 12:29:55
redactia
lasati un nr de telefon unde puteti fi contactat, o sa incercam sa obtinem pt dvs informatiile necesare
22 Noiembrie 2009, 10:32:19
Ionel
Buna ziua, aveti grija cu mio...cu defectele induse de client nu mai acorda garantia.
11 Aprilie 2010, 03:24:55
Rudolf
Buna ziua.Am un c 720,achizitionat de la Flanco Bucureoststi,sediul di Auchan in urma cu 2 ani.In feb.2009,mi-a fost schimbat acumulatorul,iar acum in aprilie din nou am vrut sa-l schimb deoarece nu mai avea capacitate decat pentru 10 - 15 minute.Am fost la firma la care a fost in garantie (WSC),dar s-a desfiintat.Va rog sa-mi spuneti de unde pot achizitiona un astfel de acumulator.Cu deosebita stima.
13 Mai 2010, 02:31:32
Emanoil Paraut Timisoara
Am un GPS MIO 360U, cumparat in anul 2009 - fabricatie seria BB887MO7590 - Aparatul functioneaza, am Hartile Europa, dar vechi. Nu AM UPGRADAT NICI O HARTA, SOFT, NIMIC. Versiunea este MioMap 2008 v1.0 Build 2.3.1850744 Prima actualizare a hartior era disponibila pâna la 31 mai 2010. ............... Utilizatorii pot descarca gratuit hartile actualizate la http://mio.com primul pas fiind înregistrarea pe site-ul Mio pâna la 31 mai 2010 pentru a putea primi, eu m-am inregistrat. Am trimis email nu am primit raspuns. De unde atunci upgradare gratuita de doua ori a hartilor? mai am si garantie. Sunt inregistrat dar nu am facut nici o upgradare la GPS, NU A MERS. ......se pare ca eu sunt mai fraier decat altii. Versiunea pe web a fost oferita de firma Mio pana la o data ce a trecut, PLEC IN STRAINATATE IN CONCEDIU, EU NU AM NICI UN FEL DE HARTI ACTUALIZATE. Ma fac de ras cu MIO360. Va rog respectuos sa ma sprijiniti in a realiza upgrade-ul necesar la aparat cu tot ce trebuie si tot ce se poate. Va multumesc Emil - Timisoara yo2lge@yahoo.com
12 Iulie 2010, 09:30:43
Marius
Am achizitionat si eu un Mio a702 de care sunt multumit (aproape) exceptie facand acumulatorul. Dupa prima una de la cumparare l-am trimis in service deoarece bateria tinea incarcat fara sa vorbesc o zi. i-a fost schimbata bateria cu una noua de care am fost multumit vreo doua luni, dupa care incet incet s-a redus timpul de functionare al acumulatorului. L-am trimis din nou in service si dupa un master resset l-au trimis inapoi exact cum il trimisesem. Acum il incarc iar in 12 ore se descarca. Nu recomand la nimeni produsele de la Mio datorita servicelui care lasa mult de dorit. Nu iti rezolva problemele.
26 August 2010, 12:01:08
ion pana
Am achizitionat un pda c710 in anul 2008 si vreau sa actualizez hartile pentru Romania si estul europei.Unde ma pot adresa. Va multumesc. Pana Ion 067180
04 Ianuarie 2012, 01:56:32
iri
Am un mio Moov M400 e varianta cu 23 de tari fara Europa de vest se poate instala Europa full?
17 Ianuarie 2012, 08:02:14
codrut
De ce nu raspunde nimeni la telefoanele mai sus mentionate?
17 August 2012, 12:49:05
Panait
Am achizitionat un GPS marca Mio 480 in data de 07.08.2011 si mi s-a spus ca in decurs de 2 ani pot sa-l reactualizez gratis. Cum procedez? Aparatul a fost luat de la Mag.Carrefour Brasov cu BF nr.75938. Va multumesc.
27 Ianuarie 2013, 11:27:48