Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate
Mio Technology relansează serviciul de service

Mio Technology, liderul pieţei locale de dispozitive GPS, reia serviciul oficial de service pentru produsele Mio, venind în întâmpinarea tuturor utilizatorilor din România care au nevoie de reparaţii.
Serviciul de service al dispozitivelor Mio va fi asigurat de VSP Data România. Astfel, toţi utilizatorii dispozitivelor Mio care întâmpina probleme de natură hardware pot apela Centrul Service direct, apelând numărul de telefon +40262 224 046. De asemenea, Centrul Service poate fi apelat prin intermediul Call-Center-ului Mio, sunând la numărul de telefon 031 810 77 57, pentru a obţine codul de reparaţii RMA şi pentru a primi toate datele legate de modul de expediere a produsului. În funcţie de natura problemei raportate, termenul minim de reparaţie a dispozitivelor este de aproximativ 5 zile lucrătoare de la data primirii pachetului în service. Utilizatorii pot urmări statusul reparaţiei pe site-ul Mio.
Serviciul reparaţii poate fi accesat şi online pe site-ul Mio la adresa:
http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx?menuid=100101

Parerea ta conteaza:











