Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Romtelecom redefineste portofoliul Dolce

24 August 2009



Incepand cu aceasta saptamana, Romtelecom redefineste portofoliul Dolce, oferind clientilor sai posibilitatea de a alege dintre 3 pachete principale, cu preturi incepand de la 2,9 euro pe luna (fara TVA). Noii abonati Dolce pot opta pentru unul dintre cele 3 pachete principale ce pun la dispozitie programe variate pentru toate segmentele de clienti: Dolce National, Dolce Variat si Dolce Star. Dolce Star are si o versiune pentru care nu este necesara o perioada contractuala, Dolce Flexi, acordand clientilor flexibilitate maxima in utilizarea serviciilor. Lansarea noilor pachete principale si redefinirea portofoliului Dolce se bazeaza pe noile preferinte de consum inregistrate la nivelul pietei, abonatii serviciilor TV dorind sa aiba posibilitatea de a alege, in functie de nevoile lor, lista de programe pe care le vizioneaza si pentru care platesc. “Redefinirea pachetelor principale este o consecinta fireasca a maturizarii Dolce si a cresterii bazei de clienti la peste trei sferturi de milion la jumatatea anului 2009. Incercam astfel sa raspundem mai bine preferintelor clientilor nostri. In plus, Romtelecom va continua sa investeasca in dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este sa retransmitem pana la 100 de canale, inclusiv programe HD, sa oferim toate tipurile de optiuni de divertisment TV si o experienta unica pentru utilizatori”, a declarat Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Romtelecom. In interval de o luna, clientii Dolce existenti vor avea posibilitatea de a migra catre unul dintre noile pachete create, in functie de preferintele fiecaruia. In perioada urmatoare clientii vor fi informati personal asupra pasilor care trebuie realizati pentru a alege unul dintre noile pachete principale.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite