Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Gartner: Xerox lider pe piata externalizarii serviciilor DM

03 Septembrie 2009



Xerox Corporation a fost inclusa de catre compania americana Gartner in sectorul liderilor pietei mondiale de Managed Print Services – MPS (Servicii externalizate de management al documentelor si flotei de echipamente), conform raportului Magic Quadrant 2009. Gartner a extins analiza Magic Quadrant si asupra pietei serviciilor externalizate de management al documentelor in 2008, Xerox fiind inclusa inca de la inceput in sectorul liderilor. „Pozitionarea in cadranul liderilor, obtinuta de Xerox in raportul Magic Quadrant 2009 pentru piata serviciilor externalizate de management al documentelor, este o dovada a valorii ofertei noastre, mai ales in acest context economic agitat. (...) Pe langa reducerea costurilor, care este vizibila imediat, clientii Xerox se bucura si de avantaje de durata, precum productivitate crescuta sau consum redus de energie”, a declarat Petr Sichrovsky, General Manager Xerox Romania si Republica Moldova.
Avand la baza metodologia Lean Six Sigma, gama de servicii de management al documentelor oferita de Xerox asigura o mai buna gestiune a fluxurilor de documente din companie, dar si a costurilor asociate printarii, distribuirii si actualizarii lor. Solutiile Xerox ajuta la optimizarea utilizarii echipamentelor de birou, precum imprimante, faxuri sau copiatoare, respectiv multifunctionale, un serviciu eficient de externalizare a managementului documentelor putand reduce costurile operationale ale companiilor cu pana la 30%. Xerox ofera clientilor sai si asistenta pentru adaptarea angajatilor la noile tehnologii si procese de munca, si suport pentru indeplinirea obiectivelor de protectie a mediului, prin reducerea consumului de hartie si energie si diminuarea cantitatii de deseuri.
Magic Quadrant reprezinta un instrument proprietar de cercetare al Gartner Inc. si ofera o reprezentare grafica a directiei si maturitatii pietelor, precum si o evaluare a principalilor jucatori din piata. Evaluarea se face pe baza a doua axe fundamentale. Prima dintre acestea este viziunea globala, care reflecta sansele de succes ale companiilor si abilitatea lor de a-si capitaliza viziunea, pe baza unor criterii precum intelegerea pietei, strategia de marketing si vanzari, modelul de business, inovatia etc. Cea de-a doua axa de evaluare a jucatorilor dintr-o piata este abilitatea de executie, care ia in calcul calitatea si eficacitatea proceselor, sistemelor, metodelor sau procedurilor care asigura competitivitatea si eficienta companiilor, reflectandu-se pozitiv in venituri, retentia angajatilor si reputatie. In functie de pozitionarea pe cele doua axe, companiile pot fi incadrate in unul din cele patru cadrane: lideri, challengeri, vizionari sau jucatori de nisa. Conform Gartner Inc, companiile pozitionate in cadranul liderilor au capacitatea sa ofere servicii performante unor corporatii internationale care activeaza pe piete foarte diferite, si, in acelasi timp, poseda intelegerea, spiritul de initiativa si resursele necesare nu doar pentru a oferi servicii la nivelul cererii, ci si pentru a putea face fata viitoarelor directii ale pietei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite