Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Parteneriat Rack-Soft şi Open-Xchange

03 Septembrie 2009



Rack-Soft şi Open-Xchange anunţă parteneriatul strategic pentru integrarea unei soluţii complete de E-mail Groupware şi Comunicaţii Unificate. Prin parteneriatul anunţat astăzi, Rack-Soft va extinde funcţiile software-ului de Comunicaţii Unificate VoipNow cu cele business e-mail (groupware) dezvoltate de Open-Xchange. Rezultatul parteneriatului va oferi utilizatorilor finali servicii de telefonie şi fax, de identificare a prezenţei utilizatorilor* şi de mesagerie instant, integrate cu e-mail, liste de contacte, calendar şi instrumente pentru programarea activităţilor. Totodată, fiecare dintre cele două companii va comercializa şi produsele partenerului prin intermediul reţelei proprii.
Rack-Soft şi Open-Xchange furnizează software atât pentru implementările la sediul firmelor, cât şi pentru furnizarea de servicii SaaS (Software as a Service). Ambele companii sunt parteneri tradiţionali ai furnizorului de platforme SaaS Parallels şi au colaborat în vederea simplificării implementăriilor SaaS.
În prezent, 4PSA VoipNow este integrat cu aplicaţiile Parallels, iar Open-Xchange suportă Application Packaging Standard dezvoltat de Parallels.
Ediţia Open-Xchange Hosting este singurul sistem de e-mail groupware creat special pentru a răspunde cerinţelor furnizorilor SaaS. Cu peste 10 milioane de utilizatori, Open-Xchange este în prezent cel mai mare furnizor de tehnologie business e-mail pentru furnizorii de servicii.
Soluţia de Comunicaţii Unificate dezvoltată de Rack-Soft oferă utilizatorilor avantajele unui PBX avansat, integrat cu aplicaţiile folosite în mediul de afaceri. Utilizând 4PSA VoipNow furnizorii pot implementa servicii de tip PBX conform modelului SaaS. Acestea permit companiilor de orice dimensiune să îşi reducă cheltuielile cu serviciile de telefonie prin simpla interconectare a sediilor din teritoriu şi să implementeze comunicaţiile unificate de voce, video şi mesagerie instant.


Notă: *Identificarea prezenţei utilizatorilor se referă la capacitatea aplicaţiei de a furniza informaţii care permit unui utilizator sa vadă statusul altor utilizatori ai sistemului. Spre exemplu, secretara poate vedea daca o persoană din cadrul companiei este angajată într-o convorbire sau este implicată într-o altă activitate, caz în care nu îi mai transferă apelul.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite