Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCiRM în slujba cetăţeanului

26 Septembrie 2009




“Credem că aplicarea strategiilor CRM în administraţia publică reprezintă un salt calitativ pentru serviciile oferite de către instituţiile publice, iar AnytimeCiRM oferă tehnologia necesară implementării acestor strategii.”
Ştefan Păun, Director General – Advantage Software Factory

Propunerea noastră


AnytimeCiRM aduce un plus de fluiditate şi eficienţă instituţiilor publice tocmai prin faptul că răspunde principalelor nevoi pe care le-au semnalat atât directorii, cât şi specialiştii/angajaţii instituţiilor publice:


• o imagine completă asupra cetăţeanului
• disponibilitatea informaţiei pentru toate departamentele / toţi angajaţii;
• impunerea unui mod de lucru unitar angajaţilor şi unităţilor teritoriale.


Componentele principale:


• Conturi cetăţeni, pentru înregistrarea într-o structură unică a datelor cetăţenilor, pentru centralizarea informaţiilor istorice la nivel de contribuabil şi pentru segmentarea cetăţenilor în categorii relevante;
• Cazuri, pentru preluarea şi tratarea solicitărilor cetăţenilor şi pentru a oferi vizibilitate asupra progresului fiecărei solicitări;
• Emiterea de formulare şi documente din aplicaţie cu datele cetăţeanului / obiectul cererii precompletate, folosind template-uri Word;
• Aprobare direcţionată manual sau automat, pe un traseu predefinit, pentru solicitarea acordului/ opiniei directorilor şi specialiştilor;
• Knowledgebase (bază comună de informaţii utile), pentru ca funcţionarii care interacţionează cu cetăţenii să poată răspunde cu promptitudine şi complet întrebărilor primite;
• Managementul documentelor, pentru clasificarea documentelor în format electronic (eliminând drumul până la arhiva cu dosare) şi pentru standardizarea formularelor tip care sunt folosite în diversele subunităţi teritoriale ale instituţiei;
• Campanii de informare, pentru informarea cetăţenilor (prin scrisori sau email) cu privire la: diverse obligaţii, modificări de legislaţie, servicii noi în portofoliul instituţiei;
• Proiecte, pentru gestionarea proiectelor de investiţii ale instituţiei;
• Contracte, pentru gestionarea contractelor cu furnizorii
• Rapoarte, pentru a urmări performanţa operaţională şi timpii de răspuns ai instituţiei;
• Integrare cu aplicaţii de Call Center şi cu softurile interne folosite de instituţie sau de diverse departamente.

Concluzie

AnytimeCiRM este o aplicaţie care se adresează instituţiilor publice care doresc să îşi regândească activitatea pentru a servi mai bine cetăţenii şi, nu în ultimul rând, pentru a reduce costurile operaţionale. Produsul oferă o abordare structurată a activităţii instituţiilor, urmărind să optimizeze atât interacţiunea cu cetăţenii, cât şi procesele interne ale instituţiei şi colaborarea cu diversi parteneri.


AnytimeCiRM vă propune o schimbare prin care atât cetăţenii, cât şi angajatii şi managerii instituţiilor publice vor avea de câştigat.


Marian Ştirbescu
Sales & Marketing Manager,
Advantage Software Factory
072ANYTIME (0722.698.463)
sales@asf.ro
www.asf.ro



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite