Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Xerox lanseaza M-Photo

30 Septembrie 2009



Prezenta pentru prima oara in cadrul expozitiei „Print & Sign”, compania Xerox a prezentat in premiera aplicatia M-Photo, o aplicatie pentru realizarea de albume foto, cu ajutorul echipamentelor Xerox de productie a documentelor in volume mari, a suporturilor speciale si solutiile de finisare furnizate de partenerii companiei. Solutia este destinata laboratoarelor foto, centrelor de copiere si tipografiilor care utilizează tehnologia de imprimare digitală, intregul sistem fiind compus dintr-o structura „back-end” (compusa din server de procesare a comenzilor, producţie şi finisare) şi un set de instrumente „front-end”, care faciliteaza accesul la aplicatie. Oferta este completata cu cu suporturi speciale de imprimare (de exemplu, hartia Xerox EverFlat proiectata special pentru a nu se curba in apropierea porţiunii de legare a albumului, asigurand vizualizarea a doua pagini alaturare, fara nici o pierdere la nivel de continut, nici macar la grosimi de 220gsm). Pentru un proces complet de legare si finisare a albumelor foto, Xerox a incheiat un parteneriat cu Unibind si Fastbind, care permite utilizatorilor sa poata alege tipul de coperta dorit, grosimea ei, precum şi finisajul sau modalitatea de îmbinare. „Prin intermediul M-Photo, utilizatorii, fotografi amatori sau profesionisti, vor putea crea si trimite rapid comenzi online personalizate pentru imprimarea fotografiilor sau pentru realizarea de albume foto. Prin intermediul interfetei Web, acestia isi pot alege singuri formatul albumului, marimea, grosimea copertii sau chiar tipul hartiei si metoda de legare, direct din faţa computerului personal, fara a fi necesara deplasarea la centrul de copiere“, a explicat Razvan Corcodel, Product Manager, PSG & iGen, Xerox Romania. Potrivit acestuia, pe site-ul companiei va fi publicata in curand o lista a firmelor partenere care pot realiza astfel de proiecte (programul M-Photo va putea fi descarcat de pe site-ul respectivelor firme).


Tot in cadrul evenimentului „Print & Sign”, Xerox a prezentat şi XMPie, o solutie de comunicare personalizată. XMPie permite imprimarea documente lor cu date variabile, demonstrandu-si utilitatea cu precadere in campaniile extinse de marketing direct, permitand transmiterea aceluiaşi mesaj prin e-mail, SMS sau documente imprimate (imagini personalizate, documente tranzacţionale, scrisori de marketing personalizate, brosuri si alte mesaje cross-media). „Cu solutia XMPie, comunicarea personalizata one-to-one devine nu doar o metoda cu rate foarte ridicate de răspuns din partea clientilor, dar si o strategie de business eficient. In plus, arhitectura simpla si configuratia scalabila a produsului il recomanda pentru afaceri de orice dimensiune”, a mai precizat Razvan Corcodel.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite