Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

UPC Business reduce costurile convorbirilor

14 Octombrie 2009



UPC România ofera companiilor care utilizeaza serviciile de telefonie UPC posibilitatea de a-si reduce costurile convorbirilor telefonice în medie cu 30-50% daca opteaza pentru pachetele de minute preplatite (extraoptiuni) disponibile acum atât catre retele nationale fixe cât si cele mobile.
Extraoptiunile se activeaza peste abonamentul principal de telefonie. Pe baza istoricului volumului de trafic, clientii UPC pot sa aleaga pachete cu 100, 200 si 400 de minute incluse pentru convorbirile catre retele nationale mobile la preturi de 8,16 si respectiv 32 de euro pe luna sau pachete cu 1000, 2000 si 4000 de minute pentru convorbirile catre alte retele nationale fixe la preturi de 18, 35 si respectiv 69 de euro pe luna. Clientii pot alege combinatia cea mai convenabila de pachete optionale, în functie de destinatia apelurilor.


„Faptul ca detinem primul loc în privinta numerelor portate din alte retele catre reteaua noastra arata ca UPC a devenit o alternativa la serviciile traditionale de telefonie. Vrem sa confirmam si în continuare acest lucru. Prin extraoptiunile pe care le lansam acum, vrem sa le oferim clientilor nostri din zona de business posbilitatea de a alege cel mai avantajos pachet pentru serviciile de telefonie fixa, în conformitate cu nevoile pe care le au. Alegerea extraoptiunilor eficientizeaza costurile de telefonie ale companiilor cu pâna la 50% ceea ce reprezinta o economie importanta în contextul actual”, a declarat Mihai Struteanu, directorul diviziei UPC Business.


În plus fata de pachetele de minute preplatite, UPC introduce o noua structura de tarifare pentru convorbirile internationale, prin reorganizarea zonelor de apelare la nivel international. Prin noul sistem, pretul apelurilor a scazut, în medie, cu 10-15%.


Informatii suplimentare despre UPC Business


UPC Business ofera solutii complexe de comunicatii pentru companii. Reteaua acopera 18 dintre cele mai importante orase din România, incluzând: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi. Portofoliul UPC Business acopera toate segmentele de piata, de la companii mici si mijlocii pâna la companii nationale si multinationale. Solutiile de comunicatii se adreseaza si verticalelor specifice de piata cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distributie si logistica, educatie sau administratie publica. Prin apartenenta diviziei la grupul UPC Europe, UPC Business poate oferi solutii pentru companii, inclusiv la nivel european, prin integrarea solutiilor nationale într-o solutie europeana. Divizia UPC Business este prezenta în 9 tari din Europa: Olanda, Austria, Elvetia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România si Ungaria.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite