Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Banca Transilvania isi upgradeaza CRM-ul cu ajutorul Endava

14 Octombrie 2009



În ciuda crizei, sectorul financiar-bancar a ramas unul dintre consumatorii importanti de servicii IT, mai ales pentru ca sistemele informatice sunt critice pentru desfasurarea activitatii si în acelasi timp sunt mijloace de reducere a costurilor operationale. Si pe piata din România, furnizorii de servicii IT vad oportunitati în faptul ca bancile nu pot renunta la securitatea sau suportul si mentenanta infrastructurii lor IT, la fel cum prefera uneori sa faca reduceri de personal în favoarea unor solutii IT noi sau a unor servicii IT externalizate prin care sa obtina eficientizarea activitatii.


Adriana Calomfirescu, Coordonatoarea Diviziei de Consultanta Endava din Bucuresti spune: “Aplicatiile de tip CRM sunt solutii versatile, scalabile si pot fi implementate într-un timp mai scurt. Pot fi aplicate pentru gestionarea relatiilor cu clientii, managementul contractelor sau al unui call center în companii din orice domeniu, dar totodata pot da rezultate remarcabile în cazul unor utilizari mai specializate pentru institutii financiare, cum ar fi aprobari de credite cu calcule de scoring în cadrul societatilor de creditare sau urmarirea executarii procedurilor de daune în companiile de asigurari.”


Unul dintre cele mai recente proiecte Endava a fost realizat pentru Banca Transilvania si a constat în upgradarea solutiei Microsoft Dynamics CRM la versiunea 4.0, Endava asigurând în prezent mentenanta si suportul solutiei CRM. Atat in Call Center cât si în toate unitatile Banca Transilvania din teritoriu se lucreaza zi de zi cu aplicatia CRM, pentru un management cât mai bun al relatiei cu clientii. In CRM sunt automatizate procese de business care eficientizeaza activitatea si de asemenea exista functiuni specifice campaniilor de promovare a produsele si serviciilor oferite de banca.


Ionela Ros, Call Center Manager Banca Transilvania: “Fiecare interactiune cu clientul este importanta pentru noi, iar CRM-ul ne ajuta sa cunoastem mai bine clientii, sa identificam nevoile acestora si totodata sa eficientizam procesele de customer service si vânzari. Proiectul de implementare a MS Dynamics CRM a fost realizat de echipa Microsoft împreuna cu consultanti ai companiei Crescendo, iar ulterior procesul de upgrade la versiunea CRM 4.0 a fost realizat cu success de echipa Endava, pe care urmeaza sa-i provocam la noi dezvoltari pe CRM.”


În acelasi timp, cresterea utilizarii cardurilor si a tranzactiilor online în România, inpune institutiilor financiare cerinte noi legate de disponibilitatea 24x7 a serviciilor si securizare. “Pentru a raspunde acestor nevoi ale sectorului financiar-bancar Endava este pregatita sa ofere servicii de monitorizare pentru infrastructura IT, servicii de asistenta IT pentru operatorii bancilor si clientii acestora prin intermediul centrelor de suport din Cluj, Iasi si Chisinau. De asemenea, în echipa noastra avem consultanti specializati în certificarea conform standardului PCI DSS din domeniul procesarii de carduri, respectiv în politici de securitate.” -spune Adriana Calomfirescu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite