Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate
Oracle aduce multiple imbunatatiri solutiilor CRM

Cu ocazia editiei 2009 a OpenWorld, Oracle a adus o serie de imbunatatiri produselor CRM. De altfel, subiectul CRM a fost foarte dezbatut in cadrul evenimentului, atat de Oracle cat si de parteneri precum CRMantra, SalesForce.com sau Salesgenie. Case Managenet, Social CRM, on demand au fost conceptele puse in discutie de consultanti, clienti si analisti.
La nivel de produs noutatile constau in lansarea versiunii 2.0 a Oracle Mobile Assistant pentru BlackBerry si a versiunii 3 a add on-ului Oracle Social CRM Applications cu functionalitati orientate catre solutiile on demand.
Solutia de optimizare a vanzarilorpentru BlackBerry este disponibila acum in 12 limbi, ceea ce o face atractiva pentru foarte multe tari si este orientata pe colaborarea intre forta de vanzari mobila, acces off line la informatii si functionalitati sporite de contact management.
Oabordare mult mai complexa are Oracle in ceea ce priveste Social CRM, integrarea in solutiile CRM a unor functionalitati ce permit interactiunea dintre companii si clienti prin canalele de comunicare tip social networking: FaceBook, LinkedIn, Hi5 etc. Noile functionalitati aduse solutiilor CRM Oracle permit companiilor sa monitorizeze clientii in cadrul comunitatilor onlinein care activeaza si sa genereze un raspuns pe masura. Alte functionalitati lansate sunt: Oracle CRM Sales Campaigns On Demand, CRM Sales Library On Demand, CRM Sales Campaigns On Demand

Tags: CRM, Siebel CRM, Oracle OpenWorld 2009
Parerea ta conteaza:

