Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Oracle lanseaza prima versiune a Fusion Applications si o noua platforma de suport

15 Octombrie 2009



Larry Ellison, CEO Oracle, a anuntat in cadrul evenimentului global Oracle Open World 2009 disponibilitatea de anul viitor a primei versiuni a Fusion Applications, noua generatie de produse software a Oracle. Ellison a afirmat ca dezvoltarea acestei noi generatii de produse a fost posibila prin investitii anuale de peste 3 miliarde USD in cercetare si dezvoltare. Fusion Applications este o suita de aplicatii dezvoltate pe Fusion Middleware, singurul middleware complet standardizat existent in industrie si bazat pe Java, a maideclarat Ellison. Un alt aspect particular este orientarea catre Business Inteligence a Fusion Applications, atat ca functionalitati integrate in fiecare aplicatie pentru a nu fi nevoie de achizitii ulterioare, cat si ca interfata la nivel de utilizator. PeopleSoft, JDEdwards, eBusiness Suite sunt aplicatii vechi dezvoltate pe o alta mentalitate, spre deosebire de acestea Fusion Applications vor permite o asamblare la nivel de procese de business a tututor componentelor, a mai adaugat Ellison.
SOA este o alta componenta care a stat la baza dezvoltarii Fusion Application si prin urmare componentele sunt rearanjabile si reutilizabile. Fusion Applications va contine atat funtionalitati din aplicatiile traditionale Oracle (eBusiness Suite, PeopleSoft, JD Edwards) sau alte sisteme custom dar si functionalitati noi precum: TalentManagement, Distribuitor Order Management, Sales Compensation, Teritory Management etc. Complementar, Oracle a lansat si un nou sistem de suport pentru clienti, MyOracle Support, unificand si migranbd toate serviciile existente catre clound computing. COnform lui Larry Ellison, Oracle a inceput deja dezvoltarea unei baze de date la nivel global care sa contina toate configuratiile existente la clienti, cu informatii detaliate despre hardware si aplicatii (sisteme de operare, managemnent, acces, versiuni ale bazelor de date etc). Scopul este monitorizarea si identificarea tuturor problemelor si a solutiilor identificate pentru o anumita configuratie si a oferi proactiv cea mai buna solutie tuturor clientilor existenti. ,,Solutia unei probleme identificate la un client trebuie sa ajunga la toti. Acum nimeni nu nimeni nu face asta acum pentru ca nu detine toate informatiile necesare. Vom aduna, examina si intoarce catre clienti solutiile identificate pentru ca acestia sa fie siguri ca atunci cand isi updateaza sistemele o fac sigur pentru a le imbunatati,, a mai afirmat Ellison.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite