Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

IGP utilizeaza tehnologie IBM

16 Octombrie 2009



IBM Romania a anuntat implementarea unui proiect pentru administrarea sistemelor IT si optimizarea costurilor de infrastructura in cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane (IGPR). Proiectul a constat în implementarea unei solutii de management a infrastructurii IT, care a reusit sa vina in intampinarea nevoilor clientului de aliniere a sistemelor IT din cadrul IGPR la cerintele SIS II, asigurand respectarea standardelor si reglementarilor Schengen. Solutia IBM, ce a cuprins produsele Tivoli Monitoring, Tivoli Network Manager, Tivoli Netcool Omnibus, Tivoli Business System Manager, Tivoli Service Request Manager, Tivoli Provisioning Manager si Tivoli Asset Management for IT, contribuie la optimizarea costurilor de management al infrastructurii IT, ofera un înalt nivel de calitate a serviciilor IT si o vizibilitate nationala si internationala a organizatiei, fiind permanent in conformitate cu normele in vigoare.
Pentru a face fata cerintelor SIS II avand in vedere respectarea standardelor si reglementarilor Schengen, sistemul informatic al Politiei Romane a avut o crestere exponentiala atat cantitativa cat si calitativa in ultimii 2 ani. Pentru a putea gestiona eficient resursele, IGPR a implementat o solutie de management a infrastructurii IT care cuprinde: inventarierea infrastructurii hardware si software, monitorizarea performantelor tuturor proceselor critice, solutie de help desk, distributia aplicatiilor si managementul patch-urilor.
Proiectul a urmarit crearea unui sistem performant care sa urmareasca în detaliu starea infrastructurii IT si sa intieze actiuni care sa îmbunatateasca disponibilitatea si performantele acesteia avandu-se in vedere:
- Reducerea costurile legate de cresterea performantei si intretinerea sistemelor IT
- Reducerea costurilor legate de investitii in noi echipamente IT
- Cresterea eficientei administratorilor si operatorilor IT
- Reducerea timpului necesar rezolvarii incidentelor
- Functionarea sistemului informatic in regim 24/7.
Relatia cu clientul a fost deosebit de importanta pentru realizarea acestui parteneriat, existand o stransa colaborare pe toata perioada procesului de implementare, aceasta fiind realizata de catre compania Software Development and Consulting (SDC), partener IBM local. Contractul a fost semnat in semestrul II al anului 2008, iar implementarea sa a durat aproximativ 9 luni.



Tags: IBM, Tivoli, IGP, SDC

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite