Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeSales pentru furnizorii de soluţii IT, activităţi de vânzare şi marketing

28 Octombrie 2009



IT-ul este una dintre industriile cu cel mai rapid ritm de creştere din România în ultimii 10 ani şi multe companii, indiferent de specificul activităţii şi de pragul de maturitate la care au ajuns, simt nevoia să îşi reinventeze modul de lucru, să formalizeze şi să redefinească noi standarde pentru activitatea curentă. AnytimeSales se adresează tuturor celor care se uită la software ca la o afacere şi caută să îşi organizeze activităţile de vânzare, dezvoltare şi suport cât mai profitabil.


Veti regăsi în această aplicaţie funcţionalităţi dedicate fiecăreia dintre aceste activităţi, cât şi posibilităţi concrete de integrare a activităţilor de vânzare cu cele de dezvoltare şi suport, astfel încât într-o singură aplicaţie să aveţi imaginea completă
asupra afacerii dumneavoastră. În ceea ce priveşte activitatea de vânzare, AnytimeSales oferă funcţionalităţi cheie pentru fiecare rol din departamentele de Vânzări şi Marketing.


Provocări

Între provocările cel mai des menţionate de companiile de software în legătură cu activităţile de vânzare am putea enumera:


• Nu există date centralizate la nivel de client care să reflecte istoricul relaţiei cu clientul,
• Întreg procesul de vânzare, de la lead până la contract şi factură, nu este centralizat, ci distribuit la nivelul fiecărui responsabil.
• Managerul de vânzări are acces doar la rezultatele finale ale procesului de vânzare, nu şi la efortul de vânzare depus (numărul de întâlniri şi telefoane, numărul de clienţi prospectaţi),
• Marketingul şi Vânzările au nevoie de un proces integrat prin care să reducă time-to-market-ul pentru iniţiativele noi.


Impactul asupra afacerii

În toate aceste situaţii impactul asupra companiei este vizibil prin: vânzări pierdute, neînţelegerea pieţei şi adaptarea cu întârziere la aceasta datorită lipsei informaţiilor cheie, relaţii dificile cu clienţii.

“Cheia succesului pentru companiile IT este o colaborare perfectă între departamentele de vânzare, marketing, dezvoltare şi suport, în scopul oferirii unor servicii de calitate clienţilor.”


Marian Ştirbescu, Sales and Marketing Manager – AnytimeCRM


Propunerea noastră

AnytimeSales, parte componentă a AnytimeCRM, este o aplicaţie care susţine creşterea companiei, în condiţiile păstrării controlului asupra informaţiilor cheie de vânzare şi livrare.
Utilizat împreună cu AnytimeSupport, oferă o soluţie integrată CRM la nivelul întregii companii.


Componentele principale ale soluţiei:


- Conturi şi contacte pentru a înregistra informaţiile despre clienţi şi parteneri şi pentru a centraliza datele de vânzare la nivel de client
- Generare de leaduri pentru identificarea cererii şi captarea clienţilor potenţiali, de pe site-ul companiei, prin email sau contact direct
- Oportunităţi pentru urmărirea iniţiativelor de vânzare pe clienţi prospecţi sau existenţi
- Matricea de cross-selling ca instrument de susţinere a activităţilor de cross-sell şi up-sell
- Contracte pentru înregistrarea obligaţiilor de livrare care se vor reflecta ulterior în serviciile furnizate
- Calendar pentru organizarea activităţilor zilnice
- Interacţiuni pentru urmărirea istoricului activitatilor de vânzare cu clientul
- Rapoarte si dashboard-uri pentru analiza rapidă a rezultatelor de prospectare şi vânzare
- Integrarea cu modulele de suport pentru o viziune unitară şi completă asupra întregii activităţi a companiei
- Soluţie care funcţionează pe tehnologii validate: Linux, Windows, Oracle DB şi Java.


Concluzii



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite