Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Premieră în Administraţia Publică

29 Octombrie 2009




- Aplicaţii de gestiune a activităţii economice (ERP - Enterprise Resources Planning) menite să asigure suport pentru: management financiar-contabil, managementul patrimoniului, managementul fondurilor, managementul achiziţiilor, managementul vânzărilor, managementul întreţinerii, managementul proiectelor şi granturilor, managementul capitalului uman şi salarizare.
- Aplicaţii de tip Portal, dezvoltate pentru integrarea ordonatorilor terţiari (în număr de 114) în procesul de gestiune al bugetului consolidat.
- Aplicaţii de tip depozite de date (BW) dezvoltate pentru a gestiona raportările trimestriale către Ministerul de Finanţe.
- Platforma integratoare este SAP NetWeaver.


Cum s-a îmbunătăţit activitatea primăriei?

Cristina Nucuţa spune că, prin integrarea proceselor, soluţia asigură vizibilitatea costurilor şi a utilizării resurselor, rezultând o calitate mai ridicată a datelor, ceea ce îmbunătăţeşte orientarea administraţiei către servicii şi acurateţea iniţiativelor de management al costurilor.


„În orice moment, angajaţii cunosc costul unui anumit serviciu, factorii care influenţează cheltuielile şi marja de contribuţie pe care acesta o generează. De asemenea, utilizatorii au devenit mai implicaţi în procesele financiare şi de managementul resurselor organizaţiei, înţelegând importanţa unei gestionări unitare şi complete a informaţiilor. În acest fel, primăria îşi poate alinia operaţiunile diverse cu scopurile strategice, poate executa simulări bugetare şi poate monitoriza evoluţiile în timp ale unor indicatori şi procese”, adaugă Cristina Nucuţa.


Utilizatorii finali ai sistemului integrat sunt din toate unităţile ierarhice ale municipalităţii (Direcţia Tehnică, Direcţia Investiţii, Direcţia Pieţe, Direcţia de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat, Direcţia Economică şi de Finanţe Publice Locale, Direcţia Urbanism, precum şi alte servicii subordonate ordonatorului principal de credite).


„Avem un număr de 100 de utilizatori licenţiaţi şi dorim extinderea acestui număr, pentru a include toate persoanele care au rol decizional sau executiv în activităţile desfăşurate de municipalitate”, mai spune Cristina Nucuţa.


Pe lângă serviciile de implementare a proiectului, Ness oferă servicii de training, coaching, actualizare documentaţii, dezvoltare de noi funcţionalităţi, servicii de mentenanţă şi suport.


Aplicaţii implementate

Modulul de Contabilitate Financiară (FI)
Modulul de Contabilitate de Gestiune (CO)
Modulul de Managementul Proiectelor (PS)
Modulul de Managementul Materialelor (MM)
Modulul pentru Managemenul Activităţilor de Întreţinere (PM)
Modulul pentru Managementul Resurselor Umane (HR+ PY)
mySAP™ Enterprise Portal (mySAP EP)
Business Warehouse (BW/BI)
Knowledge Management (KM)
Obiectivele implementării sistemului informatic integrat în cadrul municipalităţii ieşene:


- Creşterea eficienţei procesului managerial-decizional, prin obţinerea informaţiilor necesare şi în timp real
- Modernizarea infrastructurilor şi a serviciilor publice la standardele comunităţii europene
- Eficientizarea activităţilor serviciilor din primărie, reorientarea personalului şi redimensionarea structurii organizatorice
- Restructurarea procesului de construcţie şi execuţie bugetară
- Reducerea costurilor prin reducerea consumurilor de resurse, datorită urmăririi şi corectării operative a costurilor pentru fiecare proiect şi activitate



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite