Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> BI >> Stiri si comunicate

QlikView ofera cel mai ridicat grad de satisfactie

16 Noiembrie 2009



QlikTech, compania cu cea mai rapidă evoluţie în industria aplicaţiilor de Business Intelligence (analiza şi optimizarea afacerii), deţine, potrivit unui studiu IDC, poziţia dominantă în ceea ce priveşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor săi, datorită aplicaţiei QlikView.


Conform studiului IDC, sponsorizat de QlikTech, clienţii QlikView obţin o rată de satisfacţie cu aplicaţia lor Business Inteligence semnificativ superioară utilizatorilor de sisteme BI tradiţionale. Când au fost rugaţi sa îşi evalueze nivelul de satisfacţie pe o scară de la 1 la 5, 96% din utilizatorii QlikView au indicat ultimele trei grade favorabile. Rezultatul este comparabil cu datele obţinute în urma unui studiu IDC din 2008 (realizat în parteneriat cu InfoWorld) care relevau faptul ca 70% din utilizatorii de siteme de analiza şi optimizarea afacerii sunt mulţumiţi (indicând ultimele trei grade de satisfacţie) de implementarile lor. Studiul a evidenţiat faptul ca aplicaţia QlikView este preferată de utilizatorii de sisteme BI datorită nivelului mediu de întoarcere a investiţiei (ROI) de 185%* şi un cost total de proprietate (TCO) de numai 53%** din costul unei soluţii tradiţionale.


De asemenea, Qliktech a fost recunoscută în decursul anului de numeroase studii şi rapoarte independente din industria BI:
Grupul Aberdeen a numit aplicaţia QlikView singurul “Campion al soluţiilor BI” în raportul Aberdeen AXIS pentru Managementul Performanţei din 2009, evaluând preferinţele utilizatorilor cu ajutorul metodologiei AXIS. Aşa cum reiese din raport, “Clienţii QlikTech au raportat în mod constant un nivel ridicat de satisfacţie în ceea ce priveşte compania şi produsele sale, şi au obţinut valoare după achiziţia apicaţiei pentru proiecte de managementul performanţei. Interfaţa aplicaţiei este recunoscută pentru utilizarea intuitivă, facilitând adaptarea rapidă a utilizatorilor finali.”

Business Application Research Center
a acordat aplicaţiei QlikView prima poziţie pentru Uşurinţa de Folosire şi Loialitatea Utilizatorilor în studiul “BI Survey 8” – cel mai mare studiu independent privind utilizatorii de aplicaţii de analiza şi optimizarea afacerii şi managementul performanţei. QlikView a obţinut cel mai mare punctaj la capitolele Beneficii Obţinute, Înclinaţia de a Investi mai Mult şi Cele mai Scăzute Costuri de Consultanţă.

QlikView obţine cel mai mare scor de loialitate din industria software
Potrivit studiului IDC, datorită succesului implementării aplicaţiei QlikView, utilizatorii recomandă mai departe sistemul BI. Scorul de promovare netă este un indicator de măsură a loialităţii utilizatorilor pe baza întrebării: “Cât de probabil este să recomandaţi un produs/serviciun unui prieten sau unui coleg? QlikView s-a clasat pe o poziţie superioară liderului precedent din 2009 în testul de referinţă “Net Promoter Score”, la categoria “Tehnologie: Aplicaţii Software”, potrivit companiei SatMetrix, dezvoltatorul metodologiei Net Promoter.***



* Potrivit studiului IDC sponsorizat de QlikTech: “Time to Value and ROI from BI: The QlikView Customer Experience, Doc # IDCWP16R3, Octombrie 2009


** Potrivit studiului IDC sponsorizat de QlikTech: “The TCO of BI: The QlikView Customer Experience, Doc # IDCWP16R, Octombrie 2009


*** Potrivit studiului IDC sponsorizat de QlikTech: “Success and Value from BI: The QlikView Customer Experience, Doc # IDCWP16R2, Octombrie 2009



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite