Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Securitate >> Stiri si comunicate

Kaspersky propune partenerilor un model nou de business

25 Noiembrie 2009



Kaspersky a lansat recent versiunea 2 a produsului KOSS 6 (Kaspersky Open Security Space) platformă corporate ce combină câteva dintre aplicaţiile clasice de securitate cu o consolă de management centralizat. Produsul se adresează mediului corporate, atât organizaţii complexe cât şi IMM-uri. KOSS Release 2 a înregistrat schimbări majore, nu mai puţin de 70% din codul sursă al motorului aplicaţiei fiind rescris. Noua versiune oferă un pachet nou pentru administrare cu îmbunătăţiri la nivel de interfaţă şi funcţionalităţi. Mai mult, pe baza noului produs Kaspersky poate livra clienţilor SLA-uri de un nivel mai ridicat. S-a lucrat intens la noua interfaţă deoarece este contactul zilnic pe care administratorii il au cu aplicaţia. Complementar însă au fost simplificate operaţiunile de instalare sau migrare şi s-a redus nivelul de încărcare al staâiilor de lucru. Acest ultim aspect este foarte important dacă avem în vedere că numeroase companii au preferat să prelungească durata medie de exploatare a PC-urilor (Gartner atestă că la nivel global a fost amânată achiziţia a peste 40 de milioane de PC) şi prin urmare un număr tot mai mare de staţii nu au resurse suficiente. Suita beneficiază de un motor antivirus nou şi de suport pentru Windoews 7 şi Windows Server 2008 Release 2. Ca funcţionalităţi, KOSS 6 oferă: scanarea traficului (inclusiv pentru mesageria instant) controlul şi monitorizarea tuturor dispozitivelor ataşare unui PC, politică de securitate pentru utilizatori mobili, utilitare pentru back-up, suport pentru SMNP şi Microsoft NAP (un instrument ce permite analiza centralizată a tuturor resurselor din reţea, inclusiv software) etc.
Noutatea constă însă din noul model de business pe care Kaspersky îl propune partenerilor. Utilizând suita KOSS 6, aceştia pot oferi servicii de suport clienţilor (cu precădere IMM-uri) pe baza unor abonamente lunare, având la dispoziţie unelte remote de administrare. Oferta ar fi atractivă mai ales pentru companii care nu au personal calificat. Conform estimărilor lui Teodor Cimpoeşu, Country Manager Kaspersky, cel puţin 30 dintre actualii parteneri au infrastructura şi competenţele necesare pentru a livra astfel de servicii. Pe alte pieţe, Kasperky oferă servicii similare inclusiv prin intermediul unor ISP-uri. Lansarea produsului face parte din strategia Kaspersky de abordare mai agresivă a pieţii corporate. Pentru anul curent, Kasperky estimează o creştere de 55% a veniturilor generate pe segmentul corporate, în ultimele luni peste 15 clienţi mari întrând în portofoliul companiei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite