Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Comunicaţii Unificate la ABB Romānia

26 Noiembrie 2009



ABB România, companie care activează pe piaţa de energie şi automatizări din România şi membră a ABB Grup, a introdus o soluţie Cisco de comunicaţii unificate pentru a îmbunătăţi procesele de lucru şi a reduce costurile de comunicaţii. Proiectul a implicat, de asemenea, modernizarea reţelei IT şi interconectarea a două locaţii ale companiei. Soluţia a fost proiectată şi implementată de CRESCENDO, partener Silver al Cisco în România.
Sistemul adoptat de ABB este o soluţie integrată de comunicaţii de voce bazată pe IP, care a implicat reconfigurarea reţelei informatice, designul şi implementarea unui sistem de telefonie IP, o soluţie de mesagerie vocală şi o componentă adăugată de wireless.
Proiectul răspunde la două cerinţe cheie ale ABB: de a oferi o soluţie de comunicaţii unificate cu servicii de voce bazate pe IP pentru angajaţii aflaţi în locaţii diferite, ale căror nevoi de comunicare sunt foarte mari şi care au nevoie de un număr extern personal, precum şi de a oferi acces wireless în locaţiile ABB, incluzâd o zonă pentru angajaţi şi una pentru vizitatori, cu acces diferenţiat la resursele reţelei (acces complet pentru angajaţi şi limitat pentru vizitatori). De asemenea, compania a căutat un sistem de ultimă generaţie, care să permită protecţia investiţiei pentru cel puţin cinci ani, să fie flexibil şi scalabil, precum şi uşor adaptabil nevoilor viitoare.
În plus, soluţia permite ABB România să îşi reducă cheltuielile de comunicaţii, economiile estimate datorită utilizării noului sistem fiind de până la 40%.
Soluţia, funcţională din aprilie 2009, a fost proiectată şi implementată de CRESCENDO, partener Cisco Silver Certified Partner în Romania în mai puţin de o lună. Sistemul conceput de CRESCENDO pentru ABB Romania permite integrarea ulterioară cu operaţiunile regionale ale companiei cum este cea din Bulgaria, care folosea deja soluţiile Cisco de comunicaţii unificate.
Din perspectivă tehnică, una dintre cerinţele specifice a fost de a configura Survivable Remote Site Telephony (SRST) pentru un grup specific de angajaţi ai ABB. Această facilitate, configurată pe un gateway de voce, permite utilizarea telefoanelor IP chiar în cazul în care sistemul pierde conexiunea IP de la furnizorul de servicii internet, şi oferă disponibilitatea sistemului de mesagerie vocală Cisco Unity Express.
Pentru simplificarea accesului la mesageria vocală, telefoanele IP au fost configurate astfel încât utilizatorii pot accesa o pagină de autentificare cu o singură apăsare pe buton, direct din ecranul telefonului IP. După autentificare, utilizatorul îşi poate administra căsuţa vocală, care dispune de numeroase facilităţi.
Telefoanele Cisco Unified IP au fost configurate cu o funcţie de economisire a energiei: dacă sunt utilizate, ele rămân în modul standby până în momentul în care utilizatorul iniţiază o interacţiune. Astfel consumul de energie poate fi redus cu 50-60% pentru un telefon.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite