Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ANFP s-a mutat la INA

12 Ianuarie 2010




Cursurile care au existat în programa INA vor fi păstrate şi vor fi stabilite şi alte domenii prioritare pentru care se vor organiza cursuri, ca de exemplu pentru managerii de spitale, pentru directorii de şcoli, pentru directorii de finanţe etc.


„În ceea ce priveşte formatorii, probabil că le vom reînnoi contractele şi vom face cursurile în continuare. Însă acestea nu se vor ţine în sediul INA, unde am mutat partea administrativă, ci la fostul sediu al ANFP. Acolo am avut cinci etaje, vom păstra doar două, pentru concursuri şi cursurile pe care le făcea INA”, a explicat Szakal.


Preşedintele ANFP a mai spus că agenţia va stabili prin Hotărâre de Guvern şi domeniile pe care urmează să le gestioneze numai ea.


„Până acum, o serie de firme puteau să facă tot felul de cursuri. Noi vrem, fiind un Institut Naţional de Administraţie care s-a restructurat în cadrul ANFP, să stabilim două-trei domenii prioritare pentru care să organizăm cursuri doar noi, adică agenţia şi centrele regionale. Nu firmele private. De exemplu, auditorii care, conform legii 188, sunt funcţionari publici cu statut special. Suntem îndreptăţiţi să cerem să facem doar noi aceste instruiri pentru audit. Încă nu am stabilit aceste domenii, suntem încă în discuţii, dar acest lucru trebuie să îl discutăm şi cu Ministerul de Interne, care este principalul ordonator de credite şi care va da curs sau nu solicitărilor noastre”, a mai spus Szakal.


ANFP vrea ca în ianuarie 2010 să obţină toate avizele, iar în februarie să înceapă cursurile, care vor fi publicate pe site-ul ANFP.


Sume virate la bugetul de stat de INA

2004: 542.163,56 RON
2005: 400.000 RON
2006: 1.817.000 RON
2007: 73.916,14 RON
2008: 561.946,51 RON




Andras Szakal, preşedinte ANFP



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite