Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Mio, lider pe piata locala de GPS

20 Ianuarie 2010



Mio Technology, producător de dispozitive de navigaţie, îşi menţine în 2009 poziţia de lider pe piaţa locală de dispozitive GPS, cu o cotă de piaţă ce depăşeşte 50%.
Conform estimărilor Mio, compania a vândut în 2009 pe piaţa autohtonă 32.000 de dispozitive GPS, într-o piaţă estimată la 60.000 de unităţi. Vânzările înregistrate în ultimul trimestru au fost de 7.000 de untităţi, vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit.
„Faptul că produsele din gama Spirit au fost bine receptate demonstrează că utilizatorul român începe să se orienteze către echipamente avansate care oferă opţiuni noi de planificare şi călătorie, căutare de tip Google, păstrând, în acelaşi timp simplitatea în utilizare, în detrimentul produselor entry level, al cărui argument principal este doar preţul”, a declarat Sergiu Gânscă, Sales and Marketing Manager Mio pentru România.
Oficialii Mio consideră că în 2010 piaţa locală de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unităţi, la nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se aşteaptă o creştere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care oferă funcţii suplimentare şi îmbunătăţesc experienţa de navigare a utilizatorilor.
Echipamentele GPS au un potenţial foarte mare, având în vedere numărul mare de autoturisme şi rata mică de penetrare a acestui tip de echipamente în piaţa locală (până în 10%).




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite