Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Panasonic deschide reprezentanta de vanzari in Turcia

21 Ianuarie 2010



Panasonic Europe Ltd. a anuntat astazi ca si-a extins prezenta europeana in domeniul vanzarilor prin deschiderea unui nou birou la Istanbul, in Turcia. Compania, care se va fi cunoscuta sub numele Panasonic Elektronik Satis A.S. (PTR), va incepe oficial operatiunile curente pe 20 ianuarie 2010. Noul birou va servi la vanzarea si marketingul vastei game de produse digitale Panasonic catre consumatorii casnici si companiile private din Turcia.


Panasonic acorda o atentie speciala intaririi prezentei sale în Turcia, pe care o vede ca pe una din principalele piete emergente din lume. Deschiderea noului birou de vanzari din Istanbul va permite Panasonic sa isi accelereze in continuare strategiile de crestere. Noul birou va vinde - si va acorda suport – întreg portofoliul de produse al companiei, în care sunt incluse televizoarele cu ecran plat VIERA, aparatele foto digitale LUMIX, telefoanele DECT, etc.


Shigeo Suzuki, directorul administrativ al PTR, va conduce compania în dezvoltarea strategiei locale pentru principalele produse Panasonic si în stabilirea unor canale de distributie în întreaga Turcie. El va utiliza bogata sa experienta în domeniul vânzarilor internationale si abilitatile de marketing pentru a ghida PTR în operatiunile de zi cu zi.


"Suntem extrem de entuziasmati de potentialul existent pentru Panasonic în Turcia, care se dovedeste a fi una dintre pietele cu dezvoltarea cea mai rapida din Europa", a spus Suzuki. “Prin produsele si serviciile noastre, dorim sa contribuim la imbogatirea vietii consumatorilor turci".


"Turcia prezinta posibilitati uriase de extindere si dezvoltare a activitatii noastre", a spus Laurent Abadie, CEO si presedinte al Panasonic Europe Ltd. "Suntem nerabdatori sa aducem în Turcia oferta noastra de business si produse, precum si sa construim relatia cu clientii si partenerii de retea."


Cu sediul la Osaka, în Japonia, Panasonic se orienteaza spre piete emergente precum Turcia, care vor ajuta compania sa îsi continue cresterea în exteriorul Japoniei. Având o populatie de 73 de milioane si o structura demografica tanara, dinamica, Turcia prezinta multe potentiale oportunitati de piata pentru companie. PTR va avea un rol cheie în punerea în practica a acestor strategii.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite