Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

40% crestere profit pentru TotalSoft

26 Ianuarie 2010



La sfârşitul anului 2009 TotalSoft a realizat o cifră de afaceri de aproape 20 de milioane Euro din care EBITDA reprezintă 25% (5 milioane Euro). Raportat la perioada similară a anului 2008, TotalSoft a înregistrat, pe lângă creşterea cifrei de afaceri, şi o creştere a EBITDA cu aproape 40%. Veniturile obţinute de companie provin în proporţie de 70% din vânzările realizate pe piaţa românească, restul de 30% rezultând din export. Deşi 2009 a fost un an extrem de dificil pentru piaţa IT&C, reflectat şi în zona pieţei de soluţii ERP, TotalSoft a reuşit o creştere de 32% a veniturilor obţinute din Charisma ERP, adăugând 45 de noi clienţi. Astfel, numărul contractelor semnate pentru acest produs sunt în continuă creştere, demonstrând fiabilitatea şi performanţa produsului, dar şi expertiza echipei de implementare şi suport post-vânzare.
La polul opus s-a situat sistemul de project management Primavera, ale cărui scăderi au fost simţitoare pe fondul prăbuşirii pieţei construcţiilor şi a proiectelor de infrastructură.
Anul 2009 a fost un an în care contractele internaţionale au crescut în mod semnificativ, printre clienţii care s-au alăturat portofoliului TotalSoft numărându-se: Novero Germania, Isitek Franţa, ISTA Italia, OMV Viena, ICAP Grecia, Landeslease Albania, Credins Leasing Albania, Deutsche Leasing Bulgaria, Onda Caffee Bulgaria, ICS Total Leasing Moldova, Golden Deal Editions, Kronos Bulgaria. Şi pe piaţa românească, companii puternice au ales să-şi întărească infrastructura software cu soluţii TotalSoft, printre care: Euroconstruct, Alvarion, Medisystem (Spitalul şi centrele medicale Euroclinic), Marathon, Hotel Radisson, BDO Conti Audit, Astalrom sau ELG Motors.
“Anul care tocmai s-a încheiat a fost un an greu în care am reuşit o creştere care în mod normal nu ne-ar mulţumi. Totuşi, ţinând cont ca firme mari de software au scazut şi cu 40%, cred că am încheiat un an dificil dar l-am încheiat bine. În 2010 vom creşte numărul de proiecte internaţionale, prin office-urile noastre, vom lansa noi produse şi ne vom consolida poziţia de furnizor român de ERP preferat de companiile private.” declară Liviu Drăgan, General Manager, TotalSoft.
Pentru anul 2010, TotalSoft are printre obiective lansarea versiunii 3.0 (2010) a sistemului Charisma ERP, lansarea unor module noi care să aducă valoare adăugată produselor sale, precum ePayments (aprobarea plăţilor pe web de către manageri), un nou modul de logistică a depozitului, de bugete etc. De asemenea, compania va lansa soluţia Charisma Office Automation, un sistem deosebit de puternic şi flexibil care va permite companiilor de servicii să gestioneze utilizarea resursei umane pe proiecte, prin timesheet -uri pentru angajaţi şi facturare în baza acestora.
Demersurile deschiderii unor noi office-uri externe au intrat şi ele în linie dreaptă, TotalSoft intenţionând ca în decursul acestui prim trimestru să anunţe oficial deschiderea office-ului din Bulgaria iar până la sfârşitul anului deschiderea office-ului din Grecia. În anii care urmează TotalSoft are în plan extinderea de office-uri şi în Germania, Anglia, Ungaria, Slovacia, Ucraina, Rusia şi Polonia.
Ca obiective pe termen mediu, compania pregăteşte lansarea sistemului Charisma ERP pe web (2011) şi creşterea, până în 2014, a veniturilor provenite din vânzările realizate pe piaţa externă la 50%. Pentru 2010, TotalSoft îşi fixează ca ţintă o creştere consolidată a vânzărilor cu cca 20%, până la valoarea de 24 mil Eur şi un EBITDA de 6 milioane de Euro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite