Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Diverse >> Stiri si comunicate

Google Buzz ajunge in emailul romanilor

10 Februarie 2010



Cel mai iubit motor de cautare din lume, Google, a prezentat ieri seara o noua unealta "sociala" pentru cei care folosesc e-mailul gratuit de pe GMail, respectiv Buzz. Utilizatorii din Romania ai GMail au primit de astazi acces la noul serviciu de socializare si deja sunt destul de multi oameni activi. Noul sistem menit sa concureze Twitter si Facebook le permite celor care au cont la Google sa comunice pe diverse subiecte si sa impartaseasca idei cu oamenii aflati "in retea", respectiv in lista de comunicare.
Google ar putea avea succes cu noul serviciu, pentru ca viteza de raspandire a Twitter, principalul competitor, a scazut si pare ca devine o retea "inchisa", de sine statatoare. Facebook creste rapid, dar acolo este vorba de alt tip de comunicare online. Astfel ca Google Buzz are oarece sanse de succes. Dar ar putea fi de asemenea inca un proiect esuat al Google, ca si Wave, ca si Wallet ca si multe altele pe care gigantul online le incearca pentru a depasi faza de "motor de cautare". Insa pina acum tot nu a depasit-o.


Google nu are insa ce pierde, a esuat si in alte tentative, va mai face mii de incercari. Ideea este sa creeze un ecosistem de tipul Apple, o comunitate de fani care sa foloeasca toate serviciile, de la mail la telefoanele Android, de la Maps pentru GPS pina la Google News si asa mai departe.


Acum Google are si suita de aplicatii online Docs, are Google Voice pentru apeluri de telefonie, Reader pentru a citi mesajele scrise de bloggeri sau pentru a urmari ziarele. A cumparat YouTube pentru a avea cel mai mare site de continut video din lume.


Conform studiilor, GMail este cel mai de succes produs Google dupa motorul de cautare. Iar introducerea Buzz, fara a mai trece prin laboratoare si testare ar putea duce la adoptia mai rapida a serviciului.



Tags: Google, Romania

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite