Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

SIVADOC-ordine in documente

10 Februarie 2005




Integrare cu Microsoft Office
si Windows


Prin facilitatile de integrare ale produsului SIVADOC cu aplicatii de uz larg precum Windows Explorer si aplicatiile din pachetul Microsoft Offi ce, functionalitatile sistemului de management al documentelor pot fi utilizate
chiar din mediul de lucru curent. De exemplu, direct din aplicatia Microsoft Word, un utilizator poate alege sa blocheze spre editare un document sau poate incarca o noua versiune a acestuia in DEPOZITUL DE DOCUMENTE.


Managementul fluxurilor de lucru


SIVADOC ofera un mediu de colaborare unitar si controlat pentru toti angajatii, incepand de la coordonatorii activitatilor si pana la utilizatorii obisnuiti, asigurand standardizarea si optimizarea fl uxurilor de procesare sau de aprobare desfasurate in cadrul organizatiei. Sistemul SIVADOC ofera posibilitatea definirii fluxurilor de lucru in functie de necesitatile organizatiei. Prin realizarea unui control efi cient al activitatilor desfasurate, sistemul va informa fi ecare utilizator despre instructiunile de lucru care ii sunt repartizate.


Coordonatorii vor putea superviza desfasurarea activitatilor pentru care sunt responsabili si vor primi notifi cari in momentul in care acestea se abat de la parcursul normal (de exemplu se depaseste un termen limita ce a fost stabilit sau un anumit utilizator a refuzat sa fi nalizeze instructiunea de lucru primita).


Securizarea accesului la informatii


Mecanismul de securitate a accesului este unul complex si asigura:

  • accesul controlat la orice nivel al Depozitului de documente, fi e ca acesta este sertar, dosar sau document;
  • accesul controlat la functionalitatile sistemului, in functie de rolul utilizatorului in cadrul organizatiei (de exemplu un utilizator simplu nu va putea modifica flxurile de prelucrare prestabilite);
  • utilizarea mecanismelor de semnatura electronica;
  • gestionarea utilizatorilor sistemului, gruparea acestora in functie de rolul in organizatie si stabilirea nivelurilor de acces corespunzatoare;
  • transmiterea in mod securizat a informatiilor daca se doreste accesarea aplicatiei din afara companiei sau din locatii distribuite;
  • integrarea cu sistemul de utilizatori existent in organizatie, prin utilizarea tandardului LDAP.


    Datorita sistemului de securitate si mecanismului de defi nire a responsabilitatilor, fiecare dintre angajati poate lucra numai cu acele documente care ii sunt necesare pentru indeplinirea in bune conditii a propriilor obligatii.


    Mecanisme de administrare


    Prin facilitatile de administrare, SIVADOC reflecta in mod fi del modul de rganizare si activitatea desfasurata, asigurand protectia informatiilor atat in cadrul organizatiei cat si in exterior.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite