Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

KeySoft DMS – Document Management System

10 Februarie 2005



KeySoft DMS este alcatuita din trei module functionale:

  • Modulul Repository ofera posibilitatea utilizatorului de a depozita documentele intr-un mod structurat si de a gestiona intregul ciclu de viata a unui document impreuna cu proprietatile/caracteristicile acestuia.
  • Modulul Fluxuri permite crearea de succesiuni standardizate de stari si tranzitii pe care le parcurg documentele de un anumit tip.
  • Modulul Formulare permite generarea automata de documente standard, pe baza unor template-uri MS Word.


    Fara a realiza aici o comparatie detaliata cu alte produse concurente existente pe piata romaneasca, vom enumera cateva din principalele avantaje ale utilizarii KeySoft DMS, avantaje care evidentiaza aceasta aplicatie fata de cele similare existente.


    Organizarea pe directoare, sistemul de acordare de drepturi, impreuna cu alte functionalitati (sharing) permit structurarea documentelor atat pe orizontala cat si pe verticala, in concordanta cu necesitatile utilizatorilor finali.


    Metadocumentele (agregate formate din mai multe documente eterogene care sunt tratate in mod unitar) permit gruparea informatiei din punct de vedere functional, indiferent de momentul sau locul crearii „partilor“ componente.


    Usurinta in definirea fluxurilor si flexibilitatea structurilor (fluxuri liniare, paralele, decizionale – cu decizie umana sau automata determinata pe baza unor variabile de flux) ofera posibilitatea de modelare a unor circuite informationale oricat de complexe.


    Combinarea functionalitatilor de fluxuri cu cele de definire si generare automata a formularelor, permite o standardizare a documentelor interne si de intrare/ iesire, reducand timpul necesar pentru crearea/ procesarea unui nou document.


    Extinderea functionalitatilor pentru infochioscuri asigura accesul facil la informatie persoanelor implicate in fluxul informational, dar care nu sunt utilizatori directi ai aplicatiei (angajati ai companiei sau simpli cetateni – in cazul unei implementari in sistemul public de administratie).


    Integrarea aplicatiei cu furnizori legali de semnatura electronica asigura securitatea si consistenta documentelor gestionate de aplicatie.


    Portabilitatea la nivelul sistemului de operare cat si al bazei de date permit implementarea aplicatiei folosind resursele existente la utilizator, fara a necesita investitii suplimentare (hardware, licente).



    S-a discutat si se discuta foarte mult despre Document Management. Ce este, ce ar trebui sa includa, este necesar?
    George Parapadakis (Cap Gemini Ernst& Young) mentioneaza in Document Management Avenue:


    „Sistemele electronice pentru controlul documentelor reprezinta o solutie computerizata ce faciliteaza crearea, capturarea, organizarea, arhivarea, regasirea, manipularea si circulatia controlata a documentelor in format electronic.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite