Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

OKI îşi creşte cota de piaţă în România

22 Februarie 2010



OKI Printing Solutions raportează o crestere a cotei de piata, în primul an de la consolidarea pozitiei detinute pe piata din România. Anul trecut, compania a ales un nou distribuitor si a numit un Dealer Manager pentru tara noastră, în persoana Adrianei Pricope.
Ca urmare a acestor schimbări, compania a cunoscut o crestere de 100% a cotei de piata pentru segmentul de imprimante laser, atât multifunctionale, cât si single-function. În ceea ce priveste imprimantele laser color – unul dintre segmentele strategice pentru companie, OKI a vândut cu 100% mai multe unitati, crescându-si cota de piata cu peste 330%.
„Suntem multumiti de aceste rezultate, dar ne asteptăm ca cifrele de vânzări să crească si mai mult în următorii 2-3 ani, având în vedere că intentionăm să investim mult mai mult pe piata locală în perioada următoare. Cu toate că suntem prezenti în România de peste 10 ani, nu ne bucurăm încă de aceeasi notorietate pe care o au competitorii nostri, desi oferim o calitate superioară si produse care economisesc bani si reduc consumul de energie – la acelasi pret ca acestia. Cu toate acestea, de când am initiat procesul de consolidare si dezvoltare a retelei noastre de distributie, în prima parte a anului trecut, au început să se arate primele rezultate pozitive”, a declarat Jacek Tarkiewicz, Regional Marketing Manager pentru Europa Centrală si de Est.
La nivel global, valoarea vânzărilor de imprimante OKI a înregistrat o scădere de 9,9 miliarde de yeni, în Q3 2009 (pentru anul financiar care se finalizează în martie 2010), comparativ cu Q3 2008, din cauza fluctuatiilor ratelor de schimb valutar. De asemenea, această scădere a venit si ca o consecintă a măsurilor de reducere a costurilor adoptate de companii, care au decis amânarea achizitiilor de echipamente de birou. Cu toate acestea, în regiunea EMEA, OKI s-a numărat printre putinii furnizori care au înregistrat o evolutie pozitivă a cotei de piata.
„In zona EMEA, OKI a reusit să-si sporească vânzările de imprimante laser cu 13%, ajungând în prezent la 362.000 unitati. Acest lucru s-a petrecut în contextul unei evolutii negative a pietei din regiune, care a scăzut cu 23%. În acelasi timp, cota de piata detinută de OKI în regiunea EMEA a crescut cu 47% în primele trei trimestre din 2009”, a adăugat Jacek Tarkiewicz.





Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite