Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Zitec a creat o aplicație customer care pentru gigantul turismului online Amadeus

24 Februarie 2010



Zitec, companie autohtonă specializată în dezvoltarea de produse şi aplicaţii on-line pentru afaceri, anunţă implementarea soluţiei Amadeus CARE (Amadeus Customer Administration & Reporting Extranet) pentru sucursala din Grecia&Cipru a grupului Amadeus IT Group S.A., unul dintre giganții din indutria turismului. Aplicaţia Amadeus CARE a fost dezvoltată pe parcursul a șapte ani pentru filiala din România şi este utilizată şi de către filiala din Egipt, de 3 ani. Aplicaţia administrează activitatea internă şi clienţii Amadeus din cele 4 ţări, cu accent pe partea de previziune financiară şi urmarire a execuţiei acesteia. O altă componentă a soluţiei oferă clienţilor acces la diverse rapoarte şi informatii utile. “Principala provocare a constat în construirea unei soluţii care să acopere integral şi cu eficienţă de lungă durată, complexitatea şi diversitatea activităţilor Amadeus”, a declarat Alexandru Lăpuşan, director general Zitec. . Aplicaţia a trebuit sa facă posibilă administrarea unei reţele uriaşe de clienţi şi parteneri cu profiluri şi necesităţi diferite. Amadeus este partenerul tehnologic pentru mai mult de 100.000 de agenţii de turism, 486 de companii aeriene printre care 44 companii aeriene low cost, 85.000 hoteluri, 20 de linii de croazier[, 106 companii feroviare, 8 companii ferry-boat, 116 furnizori de servicii de asigurare, 26 companii rent-a-car şi peste 1.000 de corporaţii. Compania este activă în 219 ţări şi are 9000 de angajaţi.
Elementul central în structura aplicaţiei este sistemul de administrare Intranet, dedicat personalului Amadeus. Prin intermediul acestei platforme, angajaţii grupului gestionează seturi largi de date şi informaţii despre clienţi şi pot administra materialele informative, precum sesiuni de training, newslettere şi activităţi de suport pentru clienţi. Aplicaţia oferă o multitudine de rapoarte şi statistici legate de productivititatea şi activitatea clienţilor: bilete şi rezervări, vizualizare materiale, înscrieri la cursuri etc. Un alt element de bază al Amadeus CARE îl constituie interfaţa de administrare Extranet, dedicată clienţilor. Echipa Zitec a urmărit dezvoltarea unei interfeţe web care permite accesul rapid la date şi transferul de informaţii între client şi furnizor, într-un mediu securizat.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite