Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

BMW cu suport romanesc

10 Februarie 2005



Diana StaneseCompania EBS Consulting, membra a grupului de firme EBS Romania, a preluat de la 1 februarie mentenanta platformei de comunicare interna a distribuitorilor de autoturisme marca BMW din lumea intreaga. Contractul a fost semnat pe perioada nelimitata intre compania de software EBS Romania si Softlab, divizia de informatica a concernului BMW din Germania. Diana Stanese (foto), directorul executiv EBS Romania, ne-a introdus in culisele care stau la baza acestui business de succes.


Ce inseamna pentru EBS Romania castigarea unui proiect de o asemenea anvergura?


Abordarea acestui proiect de anvergura cu BMW are la baza experienta si expertiza de care dispune echipa de specialisti a EBS. EBS este activa pe piata internationala ca furnizor de servicii de IT outsourcing si dezvoltarea de aplicatii software la cerere. Divizia de Offshore Development a grupului deruleaza de ani de zile contracte pe termen indelungat cu parteneri din strainatate, vizand dezvoltarea de aplicatii software la cerere. Castigarea acestui proiect reprezinta pentru noi atat o confirmare a calitatii muncii oamenilor nostri – in prezent, echipa EBS numara peste 120 de dezvoltatori si specialisti in mai multe domenii –, cat si un imbold de a duce mai departe, cu aceleasi exigente de performanta si calitate, dezvoltarea de produse si solutii software competitive, create cu cea mai moderna tehnologie existenta.


De ce a preferat Softlab firma EBS Consulting?


Complexitatea si varietatea proiectelor finalizate cu succes, care constituie o carte de vizita importanta pentru EBS, au fost argumente cu greutate pentru Softlab in luarea deciziei in favoarea noastra. Portofoliul de clienti al EBS Romania include firme mari din Germania, SUA, Danemarca, Grecia, Elvetia. Unele dintre cele mai importante proiecte derulate se refera la dezvoltarea unui software pentru salarizarea guvernului si a altor institutii publice din Germania, mentenanta portalului de joburi german www.wwj.de si servicii de document management pentru Comisia Europeana.


Pentru a ne da seama de amploarea proiectului, cati distribuitori are BMW in intreaga lume?


In prezent, reteaua de distributie a BMW numara 3100 de locatii in intreaga lume. La sfarsitul lui 2004, Grupul BMW avea reprezentante si filiale proprii in 32 de tari. E important de mentionat faptul ca mai mult de 90% din vanzarile de masini marca BMW se vand prin reteaua de distribuitori si parteneri ai BMW.


In ce constau operatiunile de mentenanta?


Mentenanta consta in furnizarea serviciilor de „second-level support“, 20 ore pe zi, timp de 365 de zile pe an. Aceste servicii includ atat interventie de la distanta pentru derularea unor proceduri, cat si suport telefonic pentru solutionarea oricaror probleme care pot aparea in functionarea sistemului.


De ce sunt necesare 20h/zi, 365 zile/an pentru a asigura mentenanta?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Sigartau Marius
Un produs bun de reorganizat ca si arhitectura software. Lent, incomplet, dezvoltat pe structura 3S specifica minicomputerelor (Natural pe minicalculatoare), fara maturitate desi varsta este destul de avansata. Recoamndam prudenta in achizitie.
31 Martie 2006, 11:57:19