Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Soluţie CRM īn regim de īnchiriere

03 Martie 2010



Advantage Software Factory, unul producătorii locali de aplicaţii pentru managementul relaţiei cu clienţii, anunţă lansarea primului serviciu complet de închirierede soluţii CRM. Versiunea de start a serviciului, destinată IMM-urilor, se numeşte AnytimeMini şi include funcţionalităţile cheie utilizate de către departamentele de vânzări pentru managementul oportunităţilor şi pentru interacţiunea cu clienţii.
AnytimeMini este disponibil începând cu 20 Euro lunar pentru un utilizator. Treptat, ASF va lansa în regim de închiriere şi versiunile cu funcţionalităţi suplimentare, echivalente pachetelor AnytimeCRM Professional şi AnytimeCRM Enterprise Edition.
“Închirierea oferă ocazia de a beneficia acum de funcţionalităţile cheie ale aplicaţiei, efortul financiar major pe termen scurt fiind înlocuit cu unul minor pe termen lung”, consideră Marian Ştirbescu, director comercial ASF. “Flexibilitatea în configurarea soluţiei reprezintă un alt avantaj major al acestui serviciu. Un modul nou, care înseamnă 10.000 Euro, poate fi adăugat ca opţiune pentru 400 Euro/lună. Dacă se dovedeşte inutil se poate renunţa la acesta şi astfel bugetul poate fi utilizat pentru altceva. De asemenea, mentenanţa anuală este inclusă în chiria lunară astfel încât clientul beneficiază de ultimele versiuni ale software-ului doar plătind chiria lunară” argumentează reprezentantul companiei. Ştirbescu estimează pentru 2010 venituri de peste 50.000 de euro din serviciul de inchiriere AnytimeMini pentru IMM-uri, adică circa 15% din totalul vânzărilor acestei soluţii.
Până la finele trimestrului, compania va lansa şi serviciile de închiriere către companiile mari, reticente până acum la modelul CRM Software on demand, din motive de securitate şi confidenţialitate.Pentru a rezolva acestă problemă, Advantage Software Factory va oferi corporaţiilor posibilitatea de a rula software-ul închiriat pe infrastructura clienţilor, în data room-ul propriu. “În acest fel, clientul va putea să beneficieze de toate avantajele modelului clasic de achiziţie software şi va plăti lunar mult mai puţin, aproximativ a 25 –a parte din valoarea investiţiei initiale” a concluzionat Marian Ştirbescu. Advantage Software Factory este una din puţinele companii de software româneşti care a realizat şi adaptat soluţii IT pentru contextul crizei economice, generând astfel creşterea business-ului. Pe lângă serviciul lansat astăzi, la începutul anului, aplicaţia de recuperare debite restante Capone a fost îmbogăţită cu un nou produs, destinat gestionarii executărilor silite. De asemenea, la finele anului trecut, aplicaţiile AnytimeCRM au suferit schimbări majore în funcţionalităţi, fiind dezvoltate noi module, necesare clienţilor în această perioadă.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite