Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Magister Software propune o soluție de gestiune pentru buticuri

05 Martie 2010



Managerii care detin retele de buticuri sau chioscuri de cartier de tipul: produse alimentare, patiserie, cadouri sau ziare au nevoie de o solutie puternic informatizata pentru a-si administra afacerea si a avea acces la informatii reale despre rezultatele activitatii, spun oficialii Magister Software. Prin capacitatea sa de adaptare in orice tipar de magazin sau retea de magazine, platforma SmartCash Retail Management System produsa de Magister Software poate sa aduca numeroase avantaje administratorilor, mai ales in cazul unui business mic si distribuit. De cele mai multe ori retailerii de buticuri de cartier ezita sa implementeze o solutie de gestiune avansata. Dar automatizarea unui business mic atrage dupa sine eficientizarea operatiilor comerciale din magazine in vederea unei organizari mai bune si a unor profituri mai mari pe termen lung.


Retailerii mici se confrunta din ce in ce mai des cu probleme legate de inventar (se recomanda optimizarea timpului acordat acestei activitati), evidenta stocurilor (se recomanda optimizarea timpului dedicat cautarii produselor in baza de date si crearii de rapoarte reflectand situatia stocurilor in timp real) sau fidelizarea clientilor (se recomanda initierea unor campanii de fidelizare bazate pe automatizarea pachetelor de clienti cu carduri de fidelitate). SmartCash RMS ofera solutii rapide si eficace pentru toate aceste probleme. Platforma de gestiune retail furnizata de Magister Software reprezinta o investitie de viitor pentru comerciantii mici si mijlocii din Romania fiind sistemul cel mai apropiat de necesitatile lor, prin adaptabilitatea sa in orice mediu dar si prin gradul ridicat de integrare cu alte solutii pe care ei deja le folosesc sau doresc sa le integreze in viitor.


Conform studiilor, peste jumatate din romani isi fac cumparaturile in buticuri, demonstrand ca afirmatia conform careia supermarketurile desfiinteaza buticurile, nu este chiar adevarata... Conform studiilor, peste jumatate din romani isi fac cumparaturile in buticuri, demonstrand ca afirmatia conform careia supermarketurile desfiinteaza buticurile, nu este chiar adevarata. De altfel, afacerea cu buticuri de cartier este mereu in expansiune.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite