Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate

Trial 30 de zile pentru Dynamics CRM

08 Martie 2010



Solutia pentru gestiunea relatiilor cu clientii oferita de Microsoft este disponibila pentru sesiuni gratuite de testare. Este cea mai ampla campanie de promovare a solutiei Dynamics CRM initiata de Microsoft si in care s-au implicat 9 parteneri. In cadrul campaniei (accesibila aici) orice companie interesata de imbunatatirea relatiilor cu clientii poate avea, in doar 10 minute, acces gratuit la un cont de test valabil 30 de zile. Solutia testata nu difera cu nimic de versiunea 4.0 a Dynamics CRM care se implementeaza in mod curent in regim on premise la beneficiari. Mai mult, companiile interesate isi pot incarca propriile date: contacte, email-uri, task-uri din Microsoft Outlook sau din fisiere Microsoft Excel pentru a lucra intr-un mediu real, intr-o singura interfata. La sfarsitul perioadei de testare nu exista obligatii din partea clientilor iar datele incarcate se vor sterge automat. Contul de test ofera acces atat la functionalitatile solutiei, cat si la o platforma de administrare ce permite adaugarea de noi utilizatori, precum si alocarea drepturilor de acces. Campania se desfasoara prin intermediul partenerilor certificati Microsoft Dynamics CRM, care vor acorda suport gratuit atat pentru utilizarea solutiei, cat si pentru rezolvarea oricarei situatii aparute. Partenerii sunt localizati in diverse regiuni ale tarii, pot fi selectati la inregistrare si au experienta relevanta in implementarea de aplicatii pentru gestiunea clientilor. Complementar, in cadrul aplicatiei exista si un meniu de ajutor, disponibil in limba romana. Inregistrarea pentru un cont gratuit de testare se poate face la aceasta adresa, accesibila prin Internet Explorer.
Dan Vasile, Dynamics Marketing Manager, Microsoft Romania afirma ca ,,Microsoft Dynamics CRM imbunatateste performanta echipelor de vanzari, marketing si servicii clienti prin accesul la o sursa centralizata de informatii despre clientii companiei in timp real. Previzionarea vanzarilor, managementul oportunitatilor sau eficienta activitatilor de marketing sunt disponibile atat in medii de lucru offline/online, cat si mobile. Solutia se adapteaza modului de lucru al companiei si cerintelor in permanenta schimbare ale mediului economic. Instalarea aplicatiei se poate face pe echipamentele clientului sau in centre de date securizate iar licentierea este disponbila si pe baza unui abonament lunar.”



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite