Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Jidvei alege solutiile ARoBS pentru informatizarea distribuitorilor

18 Aprilie 2005



Piata aplicatiilor soft pentru automatizarea fortei de vanzari (SFA) cunoaste o dezvoltare spectaculoasa, dupa cum reiese din cresterea numarului de contracte realizate de principalii producatori de solutii soft si mai ales din greutatea numelor beneficiarilor aplicatiilor. Pe aceasta linie se inscrie si contractul incheiat recent intre Jidvei, renumitul producator de vinuri, pentru informatizarea tuturor distribuitorilor din teritoriu, si ARoBS Transilvania Software (www.arobs.ro), o firma de software cu prezenta atat pe piata internationala, cat si pe cea romaneasca. Pentru a afla amanuntele relevante ale acestei colaborari, precum si detalii semnificative privind produsul Optimall, am realizat un interviu „spumos“ cu domnii Cristian Fuga, Marketing Manager Jidvei SA, si Voicu Oprean, Managerul General ARoBS Transilvania.


Voicu Oprean, General Manager ARoBS Transilvania SoftwareVa invit sa vorbiti despre utilitatea sistemelor de tipul celui dezvoltat de dvs. pentru firmele de distributie.


Voicu Oprean: Implementarea unui sistem precum Optimall contribuie la cresterea semnificativa a eficientei fortei de vanzari. Studiul intitulat „Cutting the cord–The commercial impact of Mobile computing“, elaborat de Economist Intelligence Unit, sustine ca utilizarea solutiilor de comunicatii mobile prin laptopuri, PALM-uri sau Pocket PC-uri poate conduce la cresterea productivitatii lunare a unui manager / personal de vanzari cu pana la 500 USD si a unui angajat obisnuit cu pana la 120 USD.


Cristian Fuga, Marketing Manager Jidvei SACe v-a determinat sa adoptati o solutie soft pentru coordonarea activitatilor fortei de vanzari?


Cristian Fuga: Motivele pentru care am apelat la solutia OPTIMALL se incadreaza in doua categorii. In primul rand in sistemul de distributie a produselor marca JIDVEI sunt angrenati peste 50 de distribuitori locali din toata tara. Avand in vedere numarul mare de distribuitori si implicit de sisteme de lucru proprii acestora, a devenit mai mult decat necesara achizitionarea unui sistem informatic care sa poata fi implementat in mod unitar, la nivel national, si care sa-i furnizeze Jidveiului informatiile comerciale de care are nevoie, atat in format unitar cat si in timp real. Totodata, vrem ca distribuitorii sa aiba cea mai buna solutie de pe piata pentru a avea informatii in timp real de la agentii lor de vanzari.
Pe aceste cerinte s-a pliat cel mai bine produsul OPTIMALL oferit de ARoBS Transilvania Software si voi puncta in continuare a doua categorie de motive pentru care ne-am oprit la acest produs: beneficiile sale.

  • posibilitatea crearii unei retele unice de lucru intre producator si distribuitor la nivel national
  • acces instantaneu si partajat la informatii
  • scaderea imediata a cheltuielilor aferente stocurilor prin optimizarea lor
  • posibilitatea monitorizarii continue a muncii agentilor de vanzari
  • reducerea cheltuielilor aferente distributiei
  • posibilitatea de a culege rapid si clar informatia dorita din teren, on-line
  • posibilitatea dezvoltarii ulterioare a solutiei prin atasarea de module suplimentare
  • securitatea sistemului informatic al firmei


    Optimall este un instrument de optimizare a vanzarilor si a politicii de marketing, prin scurtarea circuitului informatiei si cresterea gradului de precizie al acesteia. Optimall permite ca informatia sa fie expediata celor vizati in timp minim, reducand astfel perioada dintre semnalarea problemei si luarea deciziei de corectie, lucru care conduce in final la economii pe mai multe directii.


    Puteti sa faceti o prezentare sintetica a evolutiei aplicatiei Optimall?


    Voicu Oprean: Desigur. Optimall isi datoreaza existenta unor proiecte de outsourcing in domeniul tehnologiilor mobile, care ne-au permis sa acumulam experienta ceruta de dezvoltarea unei asemenea aplicatii. Lansat in 2003, Optimall a fost primit cu entuziasm de beneficiari, succesul sau contribuind la consolidarea rapida a pozitiei ARoBS Transilvania Software pe piata romaneasca de profil. Tendinta ascendenta a produsului este demonstrata de cresterea rapida a numarului de clienti Optimall si de modificarea componentei portofoliului de clienti. Spre bucuria noastra, prezentul a adus o crestere a interesului pentru produs din partea marilor producatori cu multi agenti de vanzari sau distribuitori nationali. In mai putin de doi ani am reusit atragerea a peste 30 de clienti, firme de distributie mici si medii, dar si firme mari precum Perfetti van Melle – binecunoscut producator si distribuitor de dulciuri. In conditiile mentinerii implementarii cu succes a strategiei de dezvoltare a produsului suntem convinsi ca viitorul apropiat va marca adoptarea solutiei noastre si de catre alte mari corporatii internationale cu distributie globala.


    Care sunt principalele motive ale alegerii produsului Optimall in detrimentul altor solutii prezente pe piata?


    Cristian Fuga: Viteza de implementare si raportul cel mai ridicat dintre beneficiile oferite si costurile produsului. Daca implementarea altor sisteme de tip SFA poate dura luni de zile, Optimall devine operational in cel mult o saptamana de la data inceperii implementarii. De asemenea, integrarea acestuia cu mai multe sisteme gestiune de tip ERP (Socrate, Wizrom, Practer, WinMentor, AS2000, hMarfa, Platphorma, DistribNet, AttoSoft, etc.) a condus la realizarea unor reduceri substantiale a costurilor de implementare prin raportare la costurile altor solutii de pe piata.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite
    Mihaela
    Bravo! Chiar daca fizic sunt departe de voi, sufleteste ma simt inca apartinand firmei ARoBS. Asa incat continui sa ma bucur alaturi de minunatii dezvoltatori de soft si de liderul lor, ca si cum as fi acolo. Felicitari si la mai mare in continuare! Eu stiu ca meritati succesul, cunoscand munca sustinuta, implicarea si eforturile voastre permanente si sustinute de a ferici clientul! Va pup! Miha :)
    19 Aprilie 2005, 05:24:07
    un client
    povesti de adormit copii cumparati si o sa vedeti!!!! Terminale proaste care se incarca de doua ori pe zi, fara garantie etc
    04 Iulie 2005, 05:16:19
    Mihai
    Mai da tu de unde stii ca se incarca de 2 ori pe zi? sau nu stii ca se pot incarca si mereu on-line, numai ca unii "manageri" se zgarcesc la valoarea comunicatiei GPRS.
    29 Septembrie 2006, 03:34:51
    ddfd
    [b]xxxx[/b]
    30 Octombrie 2006, 01:48:18