Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Prodigy Technologies a lansat: MERLIN - SOLUTIE SOFTWARE PENTRU SUSTINEREA SI DEZVOLTAREA AFACERII

19 Aprilie 2005



Prodigy Technologies, companie cu capital indian, dezvolta aplicatii software specifice unei varietati extinse de domenii si locatii, prin servicii de calitate, cu tehnologie de ultima ora (.NET- XML, XSL, SOAP, Oracle, SQL Server, DB2) si asigura servicii de outsourcing, consultanta, asistenta tehnica, implementare, mentenanta si suport.
Prodigy Technologies lanseaza MERLIN, aplicatie software de tip Enterprise Resource Planning. MERLIN este un sistem integrat de gestiune ce asigura managementul fluxurilor existente in cadrul fiecarei intreprinderi. Aplicatia cuprinde urmatoarele module: Contabilitate, Financiar, Gestiune, Centre de cost, Comercial, Mijloace Fixe, Salarizare, Administrare.
Modulul Contabilitate permite o transpunere clara a tranzactiilor efectuate in cadrul celoralalte module ale aplicatiei, sintetizeaza informatia cu caracter contabil la nivel de firma componenta a holdingului. Balanta de verificare, prezenta atat in interfata, cat si la nivel de rapoarte, ofera economistilor informatii privind miscarile de sume si permite initierea unei analize detaliate pe conturile contabile utilizate.
Modulul include si alte functionalitati precum: inchiderea/deschiderea de luni contabile; emiterea/stergerea notelor de inchidere de venituri si cheltuieli; emiterea/ stergerea notelor de TVA; actualizarea soldurilor si rulajelor conturilor in balanta de verificare etc.
Modulul Financiar inglobeaza toate functionalitatile necesare evidentierii tranzactiilor legate de activitatea financiara, incepand cu banca, casa, operatiuni diverse cu caracter financiar, compensari intre datoriile si creantele cu partenerii companiei, gestionarea efectelor de plata primite sau acordate.
Modulul Gestiune permite evidentierea si gestionarea nomenclatoarelor de parteneri si articole, oferind utilizatorului posibilitatea organizarii evidentei acestora in functie de preferinte si specificul activitatii sau a anumitor reguli impuse. Tipurile de rapoarte furnizate de aplicatie sunt: lista articolelor prezente in nomenclatorul de articole si a stocului de produse, balante analitice de stoc; fisa de magazie a articolelor stocabile; situatii privind vanzarile si cumpararile de produse, sau listele facturilor restante/scadente; alte rapoarte specifice activitatii de gestiune.
Modulul Centre de Cost ofera posibilitatea analizei veniturilor si cheltuielilor pe centre de cost si pe proiecte definite. Centrele de cost se afla definite intr-o structura multi level.
Modulul Comercial (Vanzari/Achizitii) permite managementul contractelor. El ofera posibilitatea evidentierii unei game largi de contracte si creeaza automatisme ce permit generarea unor documente ce au ca finalitate incheierea acestora.
Modulul Mijloace Fixe cuprinde functionalitati ce permit utilizatorilor modulului o mai buna gestionare a activelor intreprinderii, a deprecierii valorice sau morale a acestora, cat si posibilitatea gestionarii duratelor de functionare. Se stie ca imobilizarile introduse in aplicatie, recunoscute ca si forta de munca automatizata, contribuie prin constituirea lunara a amortizarii/deprecierii la formarea costurilor de productie sau se regasesc, sub forma de cheltuieli, cu amortizarea in calculul impozitului pe profit. Din aceasta cauza, tipurile de cheltuieli constituite ca urmare a acestei deprecieri vor putea fi evidentiate si extracontabil, prin asignarea activelor la centre de cost/profit si vizualizarea acestui lucru prin rapoarte specifice.
Modulul Salarizare permite evidente organizate la nivel de companie sau pe componente departamentale ale firmei. La baza acestei evidente sta structura organizatorica a firmei, evidentiata printr-o organigrama functionala.
Rapoartele furnizate de modul sunt cele legate de statele de avans si lichidare, situatii privind concediile medicale, fluturasi si raportarile obligatorii.
Modulul Administrare al aplicatiei contine functionalitati necesare administrarii portofoliului de utilizatori, administrarea drepturilor alocate acestora, cat si stabilirea ariei de competenta la nivel functional in cadrul aplicatiei a userilor inregistrati in sistem.


Printre beneficiile aplicatiei se numara:

  • Usurinta in utilizare
  • Control in timp real a activitatilor
  • Flexibilitate in ceea ce priveste gestionarea documentelor
  • Adaptabilitatea aplicatiei in functie de specificul activitatii
  • Optimizarea fluxului de informatii la nivelul companiei
  • Functionalitati adaptate cerintelor clientului
  • Usurinta in colectarea datelor, atat in interfata aplicatiei, cat si la nivel de rapoarte


    Sistemul informatic MERLIN a fost implementat in totalitate sau in diferite versiuni la urmatoarele companii: TONELI GROUP, EDWARDS INTERNATIONAL, ECUATOR HOLDING, PROSERV S.R.L. si AGRICHIM.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite